omuleti

Thursday, January 31, 2008

Promotie la amintiri

Desi imi mai tremura si acum mainile dupa ce un cretin cu numar de Covasna (deci se poate, dragi ardeleni, nasc si la voi tampiti) aproape m-a spulberat cu bicla cu tot taindu-mi fata si, la cinci minute dupa, doua babe cu smocuri de permanent fluturand in varful capului mi s-au aruncat literlamente sub roti, ei bine, in ciuda acestor sa le spunem vicisitudini, am o zi buna.

Am ajuns la birou si-am vazut un mail de la Cristi Lupsa, al carui curs de jurnalism narativ l-am urmat si eu la CJI in ultimele trei luni. Cristi a decis sa publice pe celalalt blog al sau, dedicat procesului de a scrie, o parte din eseurile personale ale cursantilor. Azi l-a publicat pe al meu :).

Eseul personal este o naratiune in stil jurnalistic care relateaza o intamplare reala din viata autorului. Eu am ales sa scriu despre primul meu sarut, o intamplare din hahat iunie 1990. Funny story de la curs: cand am precizat perioada, una dintre fetele din fata mea a scos un icnet si a zis ceva de genul "Doamne, eu de-abia ma nasteam" :)). Ehei, draga babei, that's the way the cookie crumbles ;).

Si daca vreti sa cititi eseul, il gasiti aici

21 Comments:

At 5:37 PM, Blogger Twain said...

Frumoasa povestea. M-a tinut in priza pana la sfarsit. Data viitoare cand merg acasa, imi voi dezgropa si eu jurnalele din generala si liceu. Imi amintesc ca scriam in engleza partile pe care as fi murit daca le citeau ai ei :)

 
At 5:38 PM, Blogger runbaby said...

multumesc frumos :). neaparat dezgroapa jurnalele, sunt asa o sursa faina de povesti, de nu-ti vine a crede.

 
At 6:49 PM, Blogger gyrovague said...

a-propos de cum se crumble that cookie... pfuai...pai deh... fara asezari in timp, unii dupa altii, ca-mi dau seama ca's aproape de "pensie" :) ... sunt pentru asezarile in spatiu, unii langa altii ... e mai fare pentru aia care au trecut pe la cji cand altii abia se nasteau ...pfff ...

 
At 8:02 PM, Blogger Anti said...

lady, exceptional lucrat:)

 
At 1:18 AM, Blogger zuzeta said...

ce aroma, ce parfum!
oh, si prima senzatie! mi-o amintesc atat de bine, in tren, venind dintr-o tabara de iarna. reactia mea a fost, insa, mai grosolana. m-am sters cu dosul palmei la gura si-am soptit cu obrajii in flacari: "oh, ce scarbos...!!!"

 
At 2:28 AM, Blogger Sahara Penguin said...

Niceeee!!!! Aplauze furtunoase!!! Unde-s doamne jurnalele alea, sper ca nu le-am aruncat...

 
At 5:40 AM, Blogger ib said...

foarte dragut, dar am sarit la sfarsit (un reflex creat de anumite filme). am sa-l mai citesc o data, calmly and purposely - merita, e super sfarsitul.

eu n-am avut jurnale, dar am scris despre primul meu sarut ca eseu pentru un curs de franceza.
ma faci sa il dezgrop.
stiai ca noi suntem aproape ca varsta biologica? n-as fi crezut! (la minte eu-s mai in urma)
:)

 
At 11:55 AM, Blogger Mikidos said...

ce frumos! ieri am "dezgropat" un jurnal din 2004. nici nu vreau sa ma gandesc la jurnalele din liceu..ce mai plangeam dupa Lucian de la 12 F (cel care a plecat la munte cu o colega de-a mea de clasa si s-au sarutat!!) o uram pe ea, nu pe el..el era frumos, semana cu Roch Voisine, sau cel putin asa il vedeam eu. primul meu sarut a fost asa..o provocare:)) cu alt baiat.

 
At 3:29 PM, Blogger runbaby said...

ce comentarii draguuuuuteeeeee :). multumesc! hai sa dam leapsa cu primul sarut :).

@indelible bonobo

stiam :P

 
At 6:28 PM, Blogger Ciupel said...

Frumos! Bravo!

 
At 1:26 AM, Blogger ChriSmilla said...

ioi, ar merge o leapsa cu primul sarut! ;))

pe mine ma amuza altceva: exista un stil "teen" de a scrie jurnal. Sau asa am ramas cu impresia din cele cateva jurnale de 12-14 ani pe care le-am citit, comparate cu al meu de la aceeasi varsta.

intr-o zi o sa transcriu din jurnalul meu din gimnaziu; e simpatic tare de citit cu ochii de acum!

nice job, Miruna! si ma bucur ca a publicat Cristi povestea :)

 
At 6:02 PM, Blogger moonbaby said...

si zici ca la 13 ani tu te simteai neimplinita din cauza lu duduiu gabi? u precoc lil thing :p

 
At 10:05 AM, Blogger runbaby said...

macar n-ascultam bon jovi :P

 
At 10:44 AM, Blogger simonacratel said...

pe bune, uite, fiind aici in vizita, ma crucesc si mai tare cum umblii tu cu bicicleta. a 2a zi cind am venit, era sa ma calce o masina pe trotuar. iti jur ca am plins de soc.

m-am sarutat prima oara in 89. a fost... ciudat.

:)

 
At 10:53 AM, Blogger simonacratel said...

daca as fi stat mai mult, pe bune ca ti-as fi propus sa ne intilnim, sa vad si eu cit de batrina esti de te plingi atit.

lol

 
At 11:20 AM, Blogger runbaby said...

pai mi-ar fi facut mare placere :). poate vin eu in Germania :))

 
At 7:59 PM, Blogger moonbaby said...

mai bine sandra, huh? :)))

 
At 9:30 AM, Blogger runbaby said...

it was Sabrina and she was singing about boys :D!

 
At 9:46 AM, Blogger simonacratel said...

fii atenta. Azi la ora 6, te astept la Universitate pe partea cu teatrul national. doar un sfert de ora stau acolo, dupa aia o iau spre librarii sa-mi iau carti.

daca poti, bine, daca nu, nu

eu plec acum si nu o sa mai am acces la internet decit la noapte.

deci... :)

 
At 2:04 PM, Blogger Madeinbukarest said...

:) cute! M-ai facut sa ma oftic ca eu mi-am distrus jurnalul din suspiciune ca ai mei (in principal mama) l-au descoperit si l-au citit.

Asa ca la un moment dat, dintr-o paranoia instalata precoce in creierul meu, am rupt tot ce scrisesem si am notat ca voi relua scrisul in jurnal in momentul in care voi dispune de un sertar cu cheie (de fapt cu lacat cred ca a fost exprimarea de atunci) ... Evident cand sertarul cu cheie s-a intamplat, jurnalul nu s-a mai intamplat.

Mai am totusi niste scrisori schimbate cu prima mea iubire adevarata, in primul an de facultate cand el era in armata. Nu cred ca se ridica la nivelul de savoare al varstei de 13-14 ani dar ... since is all I have left, cred ca o sa le dezgrop curand :)

 
At 6:32 PM, Blogger Unknown said...

si mie mi-a placut mult mult eseul.
esti pupata! :*

 

Post a Comment

<< Home