omuleti

Tuesday, April 15, 2008

fast forward

vineri seara stam putin la party pentru ca sambata dimineata zburam, avionul aterizeaza, buna alin, buna laur! suie-te in masina, suddenly susan, no, not susan, just shopping si ce schimbare la masuri, hell yeah, unde-i tipla? mai fa unul, mergem sa luam si pume, pacat ca se termina, buna silvia!, ce, cum adica membership card ca sa intru in club? alta petrecere nu mai e? tare bruxelles asta! pune pumele la pastrare, da' mai fa unul, hai la Louvain, frig si plimbare, primarie frumoasa, biserica cu romani, suntem rai? da, dar e fun, hai la cafea, hai acasa, facem gogosi? nu, luam pizza si aia care vinde e mai sparta ca noi, youtube la greu, azi plecam la amsterdam, hai fuga, vai ce frig e in tren, buna dani! buna diana! buna sinziana! hai la supe langa casa lui rembrandt, hai sa luam john sinclair ca nu e cu munchies (n-o fi fost in decembrie, da' acum e), ia si prajituri pentru concert, mama, ce sala bazata au astia, coada la jetoane, intram acum, lumina rosie, humming, roads, glory box, fetelor le e rau, ia banane, treci inapoi in sala, only you, wandering star, we have to go si olandezii se incoloneaza disciplinati si pleaca si ei, du-te inapoi, paine neagra si branza de burduf si dulceata de visine si raceala, plecati si lasati-ma sa zac, ei delft, eu saltea, plimbare la apus de soare, mai bine, coffeeshop betty boop cu proprietar japonez si poze din maramures, ain't globalization something else?, soarece sub canapea, frica ilogica, somn, up you go, ruleaza pe peron, bruxelles, h&m overdose, iau fructe si mananc ciocolata instead, buna Alina! criza de ras, la multi ani, dorm, ia rucsacii, hai ca avem timp, duty free, parfum, ciocolata, delirium nu, "nelu, ai tu marunt 100 sau schimb una de 500?", avionul gol, bucuresti, efect de sera, nori si praf, am uitat pumele la amsterdam, n-am inteles mai nimic, but it was good in the end.

10 Comments:

At 3:16 PM, Blogger 11011 said...

daca citesti pe nerasuflate, ma jur ca se aude zgomotul de la fast forward

dar chiar asa a fost, si eu mai am jetoane to prove it

desi ma gandesc (pt ca au gaurica in mijloc) sa le pun pe patru fire

si sa le despicam data viitoare, cand vom sta si noi ca oamenii in slow motion (a fost cam pe fuga ce-i drept)

 
At 3:16 PM, Blogger Irina said...

tocmai cand credeam ca ne-ai parasit... bine ca a fost frumos

 
At 8:34 PM, Blogger ib said...

am inteles totul :)

 
At 10:27 PM, Blogger adevaratul said...

Mai ca mi s-a facut dor, luna asta nu am fost in belgia :D
Nu mi-e clar daca ti-a placut sau nu concertul, dar ma vei lamuri tu.

 
At 4:43 AM, Blogger Sahara Penguin said...

Am auzit si eu despre soarecii de Olanda. :D

Eu am avut unul in casa aici, in Bucuresti. Ture de canapea noaptea. Eu - in varful patului tremurand.

O sa fac eu o poveste despre asta...

 
At 12:52 PM, Blogger Mikidos said...

omg! repede-repede! cum sa uiti pumele?!

 
At 1:16 PM, Blogger runbaby said...

@11011
si eu mai am un jeton, sa ne facem un colier, zic :). a la fois prochaine ;).

@irina
o sa razi, a fost prima oara cand m-am oarecum bucurat sa ma intorc, God knows why. mai adast pe metereze, ce sa fac :)?

@indelible bonobo
I'm sure you did :).

@robert
lasa ca ai fost in franta :D... ma, nu pot sa spun ca nu mi-a placut, cred ca doar n-am realizat ca m-am indepartat de momentul portishead din viata mea. ei au fost super ok, un fan dedicat ar fi fost absolut multumit. m-a usor dezamagit si atmosfera, dar au fost clar chestii subiective, fara legatura cu prestatia lor.

@sahara
dear God, it was awful. te felicit ca ai supravietuit aici :).

@just a girl
da, mai, le-am uitat. junky is who junky does :))

 
At 2:59 PM, Blogger Sandra G said...

uaaaaaa, how very colajul european din rules of attraction :)

tare miss! asteptam poze cu interes :)

 
At 8:01 PM, Blogger Unknown said...

nu ma aventurez sa trimit feline prin posta, dar dragilor trebuia sa spuneti ca aveti de gand... azi dimineata gasisem bilete la wizzair si pana am ajuns acasa pentru a rezerva nu mai erau. asa ca probabil ne revedem prin august.

una peste alta, asa pe fast-forward cum a fost, sper ca v-ati simtit bine. O sa trimit link pt poze, inclusiv cu romanul suporter din biserca din Leuven. ar merita postata nevinovata fata a omuletilor pusi pe rele. da rele bune, ma intelegi?

 
At 3:22 PM, Blogger runbaby said...

un nu hotarat felinelor prin posta (avem si noi in Romania, cum se spunea in reclama la Poiana :D). mai urmariti site-ul wizzair, ca am mai patit si noi sa apara si sa dispara locuri dupa criterii numai de ei stiute.

ne-am simtit foarte bine, multumim inca o data :). hai cu pozele celea ;) si poate, cine stie, miracolul Invierii va va teleporta aici sooner than expected :D

 

Post a Comment

<< Home