omuleti

Sunday, March 23, 2008

Ana n-are mere

Am citit pe o lista de discutii dedicata libertatii de exprimare niste versuri colosale. Sunt scrise de Ana Blandiana si erau citate in contextul nepermiterii intrarii in Romania a sase tineri nemti, pentru ca aveau pancarte anti-NATO si a implicatiilor unei astfel de atitudini a autoritatilor in genere. Restul e mai mult decat tacere.

"Eu cred ca suntem un popor vegetal.
De unde linistea
În care asteptam desfrunzirea?
De unde curajul
De a ne lasa pe toboganul somnului
Pâna aproape de moarte
Cu siguranta
Ca vom mai fi în stare sa ne nastem
Din nou?
Eu cred ca suntem un popor vegetal –
Cine-a vazut vreodata
Un copac revoltându-se?"

5 Comments:

At 3:30 PM, Blogger Pecta said...

cred ca avem o lunga traditie in cotonogirea si oprirea golanilor si "nespalatilor" care nu vor sa ne lase in durerea noastra si care vor sa ne faca probleme.

si de data asta presa a cazut in capcana


cel mai comic mi se pare faptul ca SRI-ul s-a implicat in oprirea actiunilor dusmanoase orchestrate de cei sase catateni germani

 
At 11:50 AM, Blogger eusebio said...

This comment has been removed by the author.

 
At 2:06 PM, Blogger runbaby said...

@pecta
astept cu interes sa vad daca vor fi iesiri de orice fel in perioada aia si cum se va ocupa politia de ele. am un prieten care a fost SINGURUL roman care a iesit cu pancarte anti-Bush cand a venit asta in Romania si era miting la Sala Palatului, l-a saltat SRI de la al doilea filtru si l-au monitorizat luni de zile (cu vizite acasa la vecini: ce stiti despre domnul? etc., etc.). Pentru un cacat de afis, da?

@eusebio digital
la noi cred ca poti adauga linistit epitetul "ciobanesc" la majoritatea activitatilor practicate de autoritatile publice :D. cat despre versuri, nu cred ca le simti in registrul corect :). paunescu n-are ce cauta in ecuatia asta.

 
At 10:18 PM, Blogger eusebio said...

This comment has been removed by the author.

 
At 12:54 PM, Blogger Cristian said...

am crescut inainte de 89 si cu poezia asta a blandianei

 

Post a Comment

<< Home