omuleti

Monday, March 10, 2008

bad hair day

o sa fie bine.

chiar daca am impresia ca am scapat haturile. chiar daca urla nelinistea in mine.

chiar daca nu mai imi permit sa fiu nebuna.

o sa fie bine, Mi. tu stii sa faci in asa fel, doar sa vrei.

nu ma lasa acolo in intuneric, da-mi mana sa iesim la lumina.

nu plange, Mi.


stii ca ai volanul in maini si pedalele sub picioare. apasa, doar apasa. si nu da drumul, oricat de mare ar fi ispita.

doar se zguduie sarma, tu inca esti pe ea. inchide ochii. mergi mai departe.

trebuie sa fim soldatei.

o sa fie bine.

choose life.

n-ai nimic de dovedit la nimeni. respira adanc. tine-ma de mana. haide, Mi.

uite, a iesit soarele putin. o sa fie bine.

4 Comments:

At 9:33 PM, Blogger Irina said...

un singur cuvant imi vine in minte, gingas...

 
At 1:18 AM, Blogger storyteller said...

o sa fie bine. trebuie sa fie. o sa fie.

 
At 1:12 PM, Blogger runbaby said...

thank you, guys :). e deja mai bine...

 
At 5:41 PM, Blogger OnionSoup said...

e bine bine, e foarte bine :)

 

Post a Comment

<< Home