omuleti

Tuesday, March 11, 2008

iarta-ma, om bun

am fost sa-mi fac o radiografie dentara si-am dat peste un tanar domn in halat, cu un zambet amabil si...arab. m-a intrebat cati ani am si m-am rastit la el: "poftim?". nu intelegeam ce-i trebuie sa stie cati ani am la radiografie dentara. pentru ca era arab, l-am tratat ca pe unul care se va da la mine by default; daca ma intreba un doctor roman, chiar daca n-as fi vazut legatura, nu m-as fi rastit, as fi raspuns din prima.

sunt o vaca rasista.

tipul era super ok. m-a distrat ca avea niste afise in nota caricaturala cu radiografii si chestii similare pe pereti. si ca facea glume. m-am simtit de doi lei, chiar daca nu cred ca el a sesizat nota de rasteala din vocea mea.

daca totusi ai simtit-o, imi cer iertare. uneori sunt tare proasta. dar invat si incerc sa nu mai fiu.

3 Comments:

At 5:49 PM, Blogger Mikidos said...

cred ca noi, femeile avem asa o chestie de "protectie", numa' ca am constatat ca ne-am salbaticit de tot. ne ferim uneori de cine nu trebuie..adica pe langa "aia rai" am ajuns sa ripostam si la "aia buni"..Dar ce bine ca mai exista "aia buni"..

 
At 7:48 PM, Blogger Cori said...

De multe ori devenim subit nesuferite. As da vina pe violenta din jurul nostru, pe animalele care ne agreseaza prin prezenta lor. As vrea sa pot zambi fiecarui om pe care il intalnesc.
Inteleg starea asta in care-ti vine sa ceri scuze unui strain.

 
At 5:13 PM, Blogger simonacratel said...

nu-ti mai fa tu atitea procese de constiinta. si ce daca ai fost mai suspicioasa? asa e bine.

si daca era roman si te intreba ce virsta ai, nu tot la fel ai fi reactionat? ce legatura are asta cu motivul sosirii mele aici?

lasa. :)

 

Post a Comment

<< Home