omuleti

Wednesday, April 02, 2008

Muriti!

50 de copii care aveau workshop anti-nato intr-o sala inchiriata legal la Timpuri Noi au fost evacuati de mascati. pentru delict de opinie. si au retinut niste nemti sa-i duca la sectie. detalii aici sau aici...

nu cred ca mi-a fost vreodata atat de scarba si asta in conditiile in care sunt intr-o stare cvasi-perpetua de greata vizavi de voma asta de tara...

cum e posibila atata prostie si atata pasivitate?

cum au putut sa primeasca tara asta in UE?

de ce pizda masii m-am nascut eu aici?!


a, da, normal, au suspendat si site-urile pe care isi pusesera oamenii astia informatia (www.summitnato.ro si www.contra-doxa.com) sau, cel putin, nu mai pot fi accesate din Romania.

Frate, am fost la un summit al ONU in Tunisia, care e dictatura si nici acolo n-am vazut asa ceva (adica s-au putut manifesta cat de cat si cei care erau impotriva).

scarba, scarba, scarba.

17 Comments:

At 4:38 PM, Blogger Croaziera Jurnalul National said...

ii rugam pe toti militienii, sereistii, sepepistii, sieistii, stsistii si gardienii publici sa-si scoata pistoalele din dotare si sa-si traga cate un glont in cap. nu este un exercitiu. repetam, nu este un exercitiu!
eu am alta urare: imbolnaviti-va de lepra si dupa aia muriti!

 
At 5:38 PM, Blogger Sandra G said...

da, si eu am regurgitat pe tema asta... domnul meu care le mai stie cu ce au voie si n-au voie jandarmii mi-a arata cel putin 3 greseli pe care le-au facut mizerabilii si pentru care ar trebui bagati in curte martiala... gen n-ai voie sa tii pusca in mana decat daca e razboi si alte astea...

ce facem? e o intrebare foarte serioasa... mie mi-e sincer frica sa ies in strada zilele astea, dar chiar as vrea sa fac ceva, nu doar sa stau si sa vomit...

 
At 5:43 PM, Blogger runbaby said...

nu stiu, sandra :(. chiar nu stiu. daca as fi aflat de intrunirea asta de azi, as fi fost acolo, dar n-am avut habar...

e grotesc, daca te uiti pe site-ul realitatea si auzi declaratiile purtatorului de cuvant al politiei sau pe cele ale reprezentatului fabricii unde inchiriasera oamenii astia spatiul, ramai inmarmurit. suntem in plin urmuz/comunism desantat.

daca aflu ceva despre posibile manifestari de sprijin, voi fi prima sa dau de stire.

@sprancenatul

executarea!

 
At 6:35 PM, Blogger Sandra G said...

gata! dam drumu'! :) vezi pe mail ;)

 
At 10:41 AM, Blogger monsoux said...

dupa cum se precizeaza in comunicatele/comunicarile organelor (!) de specialitate nu e vorba de arestari, nici macar de retineri, ci de "conducere la sectiile de politie pentru identificare". Pe mine ma amuza toata chestia asta. Mi se pare naiva si de o parte si de alta. Dar asta e parerea mea. Stiu ca pot fi contrazis.

Eu zic sa avem summit in fiecare zi, pe Calea Victoriei sa facem un zid permanent care sa imparta orasul in doua, caci in sfarsit gasesc si eu locuri de parcare, se circula mai civilizat si nu se claxoneaza. E drept ca n-am avut treaba in "partea" cealalta si am evitat "nordul". Summitul asta e pentru niste neni...

 
At 12:02 PM, Blogger runbaby said...

dani, cu tot respectul, nu vad niciun strop de naivitate, nici de o parte, nici de cealalta. cel mult idealism, respectiv prostie gaunoasa. si sper ca e limpede in ce parte cred ca e una si in ce parte cealalta.

si daca tot e nevoie de atata securitate si control, sa faca dracului summitul pe o insula, ca aia e simplu de securizat si controlat.

nu totul se reduce la "ce misto ca am loc cu masina azi". parerea mea!

 
At 12:35 PM, Blogger cristi said...

tot nu pot sa-mi revin dupa ce i-am vazut fata baiatului aluia retardat, care e purtatorul de cuvant al politiei, cand spunea ca anarhistii aveau banner-e anti-nato!!! zici ca aveau banner-e anti-dumnezeu! adica si-au permis sa protesteze fata de cel de-al XiV-lea congres al partidului comunist NATO, tovarasi!! va dati seama!

dl ciocan, cam ce crezi matale ca spun colegele mele cand te suna si te intreaba ce faci, iar tu le raspunzi ca futi sau te caci?? esti doar un labagiu inchipuit, care nu stii cum sa te mai imbraci ca sa apari la tv si ai ca singura grija sa-ti fie scris prenumele cu ch, si nu cu c! mai hai sictir si tu si aia ale caror cuvinte (extrem de putine) le porti. (imi cer scuze pentru vulgaritate)

 
At 9:10 AM, Blogger monsoux said...

desigur ca exagerez! In ceea ce priveste locul de parcare. Nu din cauza ca e Summitul bine organizat am eu loc de parcare, ci din cauza ca a fugit lumea de-aici din oras, care cum a putut. Mai ales bugetarii :)

Cat despre idealism, da-mi voie sa nu fiu total de acord cu tine. Tanarul din Iasi care zicea ca el a venit sa vada niste filme antiglobalizare intr-o hala industriala, dar nu stia sa explice de ce aveau nevoie participantii de un camion cu vopsea... oh, well, ori e naiv, ori se preface.

Eu chiar cred in libertati de tot felul si ma enerveaza prostia. Iar daca mai e si institutionalizata, acum vorbesc de partea cealalta! ce sa-ti mai spun? Totusi, mai cred ca niste idei anti-NATO si anti-globalizare pot fi exprimate mai eficient si mai sigur altfel. Nu e nevoie nici sa te asociezi cu extremistii, nici cu anarhistii. Si nici nu e nevoie sa te arunci in bataia lunestilor (alo, sunetistii! se aude?). Prin urmare, primesc idea cu insula. Sa se aprobe. Sa se faca.

Intrebarea e acuma, unde gasim noi o insula in Romania. Poate Insula Serpilor? Ca tot construieste Ucraina aerodrom (? sau aeroport. Nu mai tin minte) acolo.

 
At 3:49 PM, Blogger runbaby said...

insula nu tre' sa fie in romania, au contraire, daca ma intrebi pe mine :).

I see your point, fair enough. Nu cred ca putea spune la teve de ce le trebuia vopseaua, nu dupa ce tocmai intrasera 100 de mascati sa-i puna la pamant cu pumnul in ceafa... It's naive to expect him to speak freely under these circumstances, no?

Si anarhismul e tare putin inteles aici, zau. Nu presupune in mod necesar aruncatul cu pietre in vitrinele Zara :)...

Dar sa lasam chestiunile astea frivole si sa vedem unde ii trimitem pe astia cu tot cu NATO al lor. Am eu o idee, but it's improper language for a lady, I've been told...:D

 
At 9:35 PM, Blogger Mihai Alexandrescu said...

Nu mai spune niciodata "voma de tara". Am scris si eu o chestia din asta si cica e defaimare a simbolurilor nationale.

 
At 3:12 PM, Blogger monsoux said...

iata ce mi se pare intr-adevar grav: "A fost activată o aplicaţie a sistemului informatic care a înregistrat absolut toate intrările şi ieşirile din ţară", conform http://www.gandul.info/actualitatea/romania-a-incalcat-legislatia-ue-ca-sa-apere-summit-ul-nato.html?3927;2529431

 
At 11:18 AM, Blogger Cezar said...

Daca m-ar tine condeiu acum as comenta mai mult pe ideea ca drepturile si libertatile individuale sunt principala linie de aparare in fata abuzului de stat si un motiv acceptabil de iesit in strada pentru toti omuletii care se respecta. Norok ca-i netu mare si am gasit un articol care makes the point pretty well si e si suficient de amuzant:

http://stanfaryna.wordpress.com/2008/04/01/security-measures-of-bucharest-summit-compromises-free-speech/#more-67

P.S. Facand de summit slalom printre jaloanele bipede cu sapca mi-am dat seama care este cel mai simplu argument pentru trairea noastra intr-un stat politienesc - dintre toate "serviciile" statului roman cele de lege si ordine sunt supra-finantate, fara a fi neaparat eficiente si utile binelui public, in conditiile in care romanii sunt printre cei mai pasnici si conformisti din europa (si tzepele si spagile don't count atata timp cat sunt apolitice si date fara scandal si violenta:)).

 
At 11:34 AM, Blogger Sandra G said...

@ cezar: uahaaa, genial articolul! :)

 
At 10:09 AM, Blogger monsoux said...

buuun articolul, foarte interesante chestiunile aduse in discutie. Retin "Romania is a cash society and cash is king here. That’s why we, Americans, like them. It’s also why Romania is so likable- generally speaking." Source: The unofficial blog of Stan Faryna at http://stanfaryna.wordpress.com/2008/04/01/security-measures-of-bucharest-summit-compromises-free-speech/

 
At 1:37 PM, Blogger runbaby said...

sa-i dam Cezarului ce este al Cezarului - o reverenta :)!

 
At 3:37 PM, Blogger Maria said...

toate ca toate dar fotografia asta este geniala...

 
At 3:38 PM, Blogger runbaby said...

iaste indeed - cute and also relevant :))!

 

Post a Comment

<< Home