omuleti

Sunday, November 09, 2008

of, Doamne

Ce nu-mi place cand ma enervez si-mi pierd uzul ratiunii... Sunt multe argumente impotriva libertatii de exprimare cu orice pret si pe unele le accept. Orice mesaj care instiga la ura sau violenta sau care aluneca inspre registrul profund obscen nu beneficiaza de avantajele libertatii de expresie, nu pe acest blog, in orice caz. Dar opinii, fie ele stupide, neargumentate, irelevante, inutile, exprimate doar de dragul disputei sau lungi cat o zi de post nu cenzurez.

Am incercat sa externalizez o problema a mea. Exasperarea de a vedea in coltisorul meu drag bocancii cu tinte si noroi. Plictiseala de a ii citi (scurt, amice, daca ma iubesti!). Enervarea de a constata ca ei sunt veniti cu litania de acasa si ca ii dau inainte imuni la orice argument. Dar astea sunt la mine. Si greseala pe care mi-o asum este doua :) - ca le raspund (not anymore, puteti zice ce-oti vrea, daca va mai raspund, in curtea mea e prostia) si ca m-am gandit ca, daca le sterg tacanelile, scap de ei. My bad. I humbly beg you sa nu le (mai) raspundeti nici voi. Ignore, not delete, is the answer.

Am sters doua comentarii ieri, le redau mai jos. Si, frate, stiu ca n-aveti treaba cu bunul simt, dar poate va loveste cand nimeni nu se mai asteapta: duceti-va si voi si dezaprobati/plictisiti pe altcineva, please.

Horia Ciurtin has left a new comment on your post "Romania libera":

De acord cu tine, ma cherie. Blogul e locul in care tu te simti bine. Insa din momentul in care il faci public, te poti astepta la reactii dubioase. Ca ale noastre. A folosi cenzura, chiar si impotriva unor cripto-fascisto-crestino-reactionaro-retrogrado-naspeti ca noi, ar insemna tocmai renegarea valorilor de care vorbeai anterior.

Din pluralismul si diversitatea pe care tu le aperi cu atata sarg fac parte si cei care le neaga. In momentul cand pe acestia ii reduci la tacere, din lene sau sictireala, inseamna ca insasi ideea ta de libertate si "diversitate" e viciata esentialmente. De fapt, a cenzura mirabila si desantata noastra camaraderie carcotasa aduce a iacobinism pur. Sa iti aduc aminte de giumbuslucarul Saint-Just care afirma: "Pas de liberté pour les ennemis de la liberté" intre doua ghilotinari vesele intru idealul libertatii?

Asa! Ai naibii reactionari. Diversitate, diversitate, insa fara ei ...

P.S.: cenzureaza-ma daca doresti; cu toata gingasia;

Posted by Horia Ciurtin to omuleti at 7:40 PM



Horia Ciurtin has left a new comment on your post "Romania libera":

Mostenitorii marchizului si minunatia lor metodologica ...

Caz clasat ma cherie . Tocmai ai demonstrat ceea ce doream sa vad. Limitele "deschiderii" la minte ...

Posted by Horia Ciurtin to omuleti at 8:08 PM

7 Comments:

At 9:07 AM, Blogger Rareș said...

De acord cu ce spui. Prin ”bocanci” înțelegi și străini, în sensul de blog pentru prieteni? Sau doar păreri străine de ideea postării (a blogului, respectiv...). Adică primești vizite de om bun? :D

 
At 10:08 AM, Blogger runbaby said...

prin bocanci incercam sa fac o trimitere nu foarte subtila la Noua Dreapta, da' se pare ca nu mi-a iesit. in textul asta sunt referinte la comentarii si posturi ceva mai vechi.

oamenii buni sunt totdeauna primiti cu bratele deschise :). si orice parere, atata vreme cat nu se transforma in idee fixa repetata obsesiv, e binevenita.

 
At 2:06 PM, Blogger Rareș said...

Păi de asta n-a reușit, că eu sunt cititor nou de-al dumitale :) Mulțumesc de primire!

 
At 6:26 PM, Blogger adevaratul said...

Eu zic sa nu mai zici "ND" asa de des ca ii invoci, in plus cred ca se cauta pe google si asa ajung sau ceva. Ne vedem la decupat.

 
At 12:03 AM, Blogger Administrator said...

Prea multe referiri la ND. Nu fac parte din organizatia respectiva. Nici ceilalti comentatori suparatori :)

 
At 3:07 PM, Anonymous Anonymous said...

tristi, dar adevarati.
si mai ales multi...

 
At 4:12 PM, Blogger runbaby said...

goody, te lasa sa pui comentariu cum trebuie :). pai da. ce poti sa faci? nu exista diversitate fara diversi :)).

 

Post a Comment

<< Home