omuleti

Tuesday, December 30, 2008

some what ifs

Dragos ma intreaba ce-as face daca nu mi-ar fi frica. A few things, dear, a few things. O lista nu neaparat exhaustiva, de pus in practica in viitorul apropiat sau, cel putin, logica :) in cele ce urmeaza:

-as spune mereu ce cred
-nu mi-as ascunde vulnerabilitatea
-as purta uneori catifea
-as fugi in lume
-un copil
-alt blog
-botox
-m-as tunde
-mi-as deschide odata ceainaria aia

Andrada, child-of-spring si Cinty, voi ce-ati face daca nu v-ar fi frica?

9 Comments:

At 6:08 PM, Blogger Ana said...

din experienta mea: odata ce te gandesti prea mult daca e bine sa faci un copil sau nu, iti pierzi tot curajul.
Eu am cam inchis ochii si m-am lasat dusa de val. Desi nici asa nu e bine...adica, sa te lasi total prins de val.

 
At 11:50 AM, Blogger runbaby said...

asta cu copilul este de departe cea mai interesanta: daca te gandesti logic, extragand orice emotie din proiectia asta, nu exista niciun motiv cumsecade pentru care l-ai face. in cazul meu, cel putin...

 
At 10:09 PM, Anonymous Anonymous said...

Eu aş face o acţiune simplă,dar legală...să plantez 30 de tei în parcul din faţa blocului.

Din păcate nu am primit aprobarea. Motivul e unul absurd, doar cei de la spaţii verzi au acest drept.

Mi-a fost frică să scriu pentru un ziar local un banal articol. Am trecut peste acest sentiment sperând că voi avea un alt răspuns.

http://victorperdevara.wordpress.com/2008/08/15/birocratia-un-fenomen-social/

 
At 11:58 AM, Blogger Unknown said...

daca asta e toata lista ta, inseamna ca esti foarte curajoasa! :)

din pacate nu mai se poate posta comentariu la tine de pe i.d. extern cum am eu asa ca mi-am creat o adresa de gmail :P

octavian

 
At 2:45 PM, Blogger Pistache said...

Mi-ai furat ceainaria, Miru

 
At 3:41 PM, Blogger ruxi said...

De ce ti-e frica sa faci un copil? si de ce ti-e frica de alt blog? :-)

 
At 8:04 PM, Blogger runbaby said...

@v. vicos
cred ca ar trebui sa incerci si un articol, totusi... e absurd, intr-adevar

@octavian
aproape toata lista :).

@smara
sunt deschisa la un parteneriat ;)

@ruxi
din inertie, nestiinta, lene, imaturitate, rationalizare excesiva. I just am :)

 
At 11:01 AM, Anonymous Anonymous said...

runbaby am scris acest articol. dacă deschizi linkul găseşti articolul publicat.
când am depus cererea doamna de la Administriaţia Domeniului Public mi-a spus să precizez că voluntar voi face asta (pentru ea munca voluntară nu exista nici la nivel de noţiune).
mă întreb dacă pe deal am voie să plantez copăcei?! :) sau acolo Ocolul Silvic are acest drept?

 
At 9:21 PM, Blogger Pistache said...

bine...te tin minte!
lista mea e prea lunga....dar nr.1 este vorbitul in public, m-apuca tremuriciul. la propriu :(

 

Post a Comment

<< Home