omuleti

Friday, January 02, 2009

da

imi place cand ma trezesc din somn si zambesc. imi place cand sinapsele mele fac tumbe si afara e frig. imi place cand redescopar alcoolul. imi place sa ma simt vie cu rucsacul in spate si trenul in fata. imi place sa fug.

imi place cand dansez cu ochelarii de soare pe ochi, cand mananc inghetata si cand beau cafea fierbinte. cand citesc si ridic ochii de pe carte ca sa vad campuri verzi, casute colorate si slepuri pe Rin.

imi place cum incepe anul asta :).

5 Comments:

At 12:40 AM, Blogger Sahara Penguin said...

Cat empire, huh? :)

 
At 5:28 PM, Blogger Rareș said...

Să ai un an frumos și nebun.

 
At 6:25 PM, Blogger Indelible Bonobo said...

Sa te tina tot asa! :)

 
At 2:15 PM, Blogger Prapastiosul said...

Imi place cum incepe anul tau:)

 
At 8:29 PM, Blogger moonbaby said...

deci iti place sa redescoperi alcoolul, huh? stiam io:p

 

Post a Comment

<< Home