omuleti

Thursday, May 07, 2009

an obvious no brainer

I iz so smart and careful. Always foreseeing, always making decisions to spare my potential discomfort.

Pe scurt: urasc ambuteiajele. Am la ele reactia (sau ce banuiesc eu ca e reactia) unui claustrofob in spatii inchise. Am plecat din tara si puteam sa ma intorc cu un zbor care ajungea pe Otopeni duminica la 18:30 sau cu unul care ajungea la 00:20 si ma obliga la o escala de 6 ore in Praga. Si m-a izbit azi, la dus, in timp ce ma plictiseam in timpul escalei de doar o ora pe aeroportul din Praga.

Ca, pentru a-mi cruta stresul unui potential ambuteiaj pe DN1 care ar fi durat, maxim, 1 ora (si care putea sa nici nu se intample, la o adica), eu am ales sa stau 6 ore in aeroportul din Praga... Sa ajung in creierii noptii acasa si a doua zi sa trebuiasca sa rise and shine de la prima ora.

But the road will be free, free, free, just for me. I iz so smart and careful. I likez that.

7 Comments:

At 11:52 PM, Blogger Unknown said...

Ai perfecta dreptate si pe aceasta cale ma faci si pe mine deosebit de destept, chiar peste aparente! Anume, si eu prefer zborurile care ajung la 5 sau 6 dimineata, iar cele care ajung seara sau in timpul zilei mi se par foarte, dar foarte scary. Nu stiu daca experienta s-a nascut in acel taxi in care am stat trei ore intre Otopeni si casa (exact cat durase si zborul), adica nu e inca dovedit stiintific ca ar fi asa. Dar destept fiind, nu am nevoie de astfel de dovezi. Zic.

>:D<

 
At 8:29 PM, Blogger runbaby said...

sa facem un club al desteptilor speriati de trafic, zic :*

 
At 9:25 PM, Blogger exq said...

candidez si eu pentru club, daca mai e loc: ziua de gratie 5 decembrie 2007, zbor Atena-Bucuresti, aterizat la 18:50. am ajuns acasa - in tineretului - la orele 22:30. afara ploua si era si ajun de mos nicolae.
me traumatized in continuare :)

 
At 5:39 PM, Blogger Pinocchi0 said...

Grrr...
:-)

 
At 5:40 PM, Blogger runbaby said...

eh, for all that matters, am revizitat cu mare placere si in oaresce graba, centrul Pragai :)

 
At 10:59 PM, Blogger Ana said...

asadar, tot mai sase ore in Praga decat o ora in trafic....

 
At 12:56 AM, Blogger Ana said...

mai bine sase ore in Praga, doar ca "bine" s-a pierdut in trafic...

 

Post a Comment

<< Home