omuleti

Friday, May 22, 2009

asa da!

aseara am iesit de la teatru si am zis sa mananc o ciorba la casa gorjeana. asta e o crasma pe langa jobul meu, brezoianu cu domnita anastasia, cu profil "romanesc" (da, din aia care pun stergare inflorate si coarne de cerb pe pereti), unde mancarea e fairly decent. inauntru e de vise rele (si cuvintele odorizant de toaleta absolut necunoscute), dar la cele cateva mese de afara se poate respira.

eram cu bicicletele, am ajuns acolo si incercam sa le legam de stalpul de langa masa unde voiam sa stam, cand ne trezim cu un flacau agitat, chintesenta patronului mioritic: scund, burtos, camasa si pantaloni albi, pantofi asjderea. cred ca isi uitase ghiulurile acasa.

"baietii, astea (bicicletele, n.m.) sa dispara imediat de aici"
"stiti ca asta e domeniul public"
"ba, asta nu e domeniul public, e al meu (gest larg cu bratul peste celelalte mese de afara). daca nu plateam (privire care se voia de sus), cum imi permiteam eu toate astea?!"
"n-ati platit si stalpul, nu?"
"da' nu-ntelegeti ca astea dispar de aici?"

pana in acest punct eu nu spusesem nimic, pentru ca nu reuseam sa-mi recapat graiul. aici am reusit:

"dumneata intelegi ca noi voiam sa mancam aici?"
"a, zice animalul, schitand chiar jumatate de grimasa servila, asa da!"

asa da?! asa da?! bai, nici macar demnitatea marlaniei voastre n-o aveti? dupa ce ma tarasti in rigola, iti frangi spinarea pentru fundul meu de biciclist (ergo fara bani, in reprezentarea ta) fara sa clipesti?

i-am spus ca e prost si nesimtit, ca nici nu se mai pune problema sa mancam acolo (si a parut genuinely surprised, da?) si am plecat clocotind.

.....

casa gorjeana sucks casa gorjeana sucks casa gorjeana sucks casa gorjeana sucks casa gorjeana sucks big time!

p.s. platesc servicii de SEO pentru postul asta. vorbesc serios. vreau sa fie in prima pagina de google pentru cine cauta casa gorjeana pe net, desi, la cum se prezinta localul, publicul tinta e norocos daca stie sa citeasca...

p.p.s. nu-mi place de mine zilele astea dintr-o mie de motive si nu-mi place ca sunt cu Romania in bocanci cu tinte pe grumaz si nu-mi place ca tot nu ma invat minte.

17 Comments:

At 2:39 PM, Blogger tausance said...

http://salvati-aparentele.blogspot.com/2009/05/razbunare.html

 
At 2:42 PM, Blogger tausance said...

hai poli!

 
At 2:58 PM, Blogger Jo Ilie said...

hai fata ca mergem maine la munte si ne trece supararea.
kiss

 
At 5:20 PM, Blogger The Dude said...

Fast Food Everest, P-ta Romana. Caut loc sa leg bicicleta ca sa-mi iau sandwich cu omleta, de la care mi se face mereu rau, dar gustul pe moment u foarte tare. Nu gasesc loc de legat bicicleta. Inauntru, gol. Pliez bicicleta, intru asa. Bodyguardul: "Bai baiatu', aicia nu ie voie cu bicicleta!" "Pai n-am unde sa o leg, decat de piciorul umbrelelor, care sunt instabile & shit" "Da'nu e voie!" "Bine, atunci ma duc sa-mi iau sandwich de la Killer Chicken" de-acum incolo. Tanti de la casa de marcat ii arunca o privire amenintatoare, gen ("beeeeeei, ne iei clientii"). Ala incearca s-o dreaga "nu, de fapt nu mergea casa de marcat, ca se facea monetarul si in 5 minute poti sa-ti iei". Eu: "buna incercare". De-atunci imi iau portia de salmonella de la Killer Chicken, nu de la Everest.

 
At 11:05 PM, Blogger Unknown said...

inscris postul pe site-uri de interes de social media. :D acum e randul tau, adauga taguri la post, gen numele restaurantului, numele strazii pe care se afla restaurantul, si evident botezuri si nunti :D

mwhahahah

*evil*

O.

 
At 2:19 PM, Blogger moonbaby said...

aoleo, m-am enervat numai citind. mai ca-mi pare rau ca nu frecventez locul (pe care il stiu, dar de care mi-e frica :D ) numai ca sa declar de acum inainte ca-i boicotez.

 
At 2:40 PM, Blogger The Dude said...

This comment has been removed by the author.

 
At 2:42 PM, Blogger The Dude said...

Tie ti s-a intamplat chestia asta din partea unor oameni la care te-ai fi asteptat, probabil, sa se comporte asa. E, mie mi s-a intamplat din cauza unor oameni care aveau toate circumstantele sa fie ok. There you go: http://dudecore.blogspot.com/2009/05/iarmaroc-fest-impresii-de-weekend.html

 
At 12:34 PM, Blogger AlexandrescuVsEpuran said...

e casa gorjana
http://www.google.com/search?hl=ro&q=casa+gorjeana&lr=&aq=f&oq=
mult succes though

 
At 2:31 PM, Anonymous Anonymous said...

Si eu m-am luat de cateva ori in gura cu bodyguardul lor pe motiv de locuri de parcare - lucrez in zona. Tipul incearca sa monopolizeze toate locurile din zona si apoi sa le exploateze in interesul personal sau al restaurantului. Oricum niste nesimtiti! Cat despre mancare, nu prea stiu ce sa zic, nu am avut curajul sa intru, pare cam comunist localul dpdv al obiceiurilor.

Din zvonuri restaurantul e a unui apropriat al lui Vanghele - de aici si faza cu domeniul public. Clientii restaurantului sunt in general functionari din primarie si "oameni de afaceri" veniti aici la un ceas de taina sa discute "o combinatie". Nu e genul de loc unde sa te simti bine.

 
At 3:01 PM, Blogger runbaby said...

sandu balamuc (flacaul cu parcarea) e alta mancare de peste :), se poate scrie un roman despre abisurile marlaniei lui.

da, stiam cumva intuitiv lucrurile pe care le spui tu despre casa gorjana, dar le lasam convenabil intr-un plan secundar, pentru ca era singurul restaurant aproape de job.

intre timp am parasit si jobul si tara, asa ca am certitudinea ca n-o sa mai fiu expusa la asa ceva.

si multumesc daca ii boicotezi, indiferent de motive :)

 
At 11:13 PM, Anonymous tonight.eu said...

nu mai adaugam crasma pe http://bucuresti.tonight.eu/ :) ... sau, o adaugam si postati cat de mizerabila e?

 
At 11:02 AM, Blogger runbaby said...

@tonight.eu
cred ca problema mea cu locul ala este una de esenta eminamente culturala, ca sa zic asa; am vaga senzatie ca cei mai multi compatrioti s-ar simti excelent in ea. nu stiu daca argumentul "respira un aer de securisti optzecisti" i-ar face pe oameni sa decida ca nu mai merg "la o ciorbita" (n-as fi folosit expresia asta nici moarta cand stateam in Romania, acum mi se pare simpatica :). mancarea era buna la Casa Gorjana, pot s-o admit obiectiv, desi probabil ca o privire prin bucatarie nu ar tripul ideal pentru un inspector de la igiena alimentatiei publice :). eu pot scrie patania mea cu bicicleta langa cronica dvs., daca doriti sa o includeti :). dar cred ca ar trebui sa mergeti sa va faceti propria parere, a mea ar putea fi putin prea subiectiva, zic...

 
At 6:28 PM, Anonymous Anonymous said...

Hey! pe Sandu Balamuc, l-am cunoscut si eu aseara, cand m-am oprit sub copertina unei bodegi sa-mi pun ochelarii in geanta si a venit, revoltat si pus pe scandal, ca ce facem acolo, eu si amicul meu. Am vb frumos amandoi, dar i-a sters vreo doua amicului, ne-a amenintat de cutite, geamuri sparte, politie, etc; spatiu privat. al cui?! Am aflat ca a mai facut faze din-astea si si-a cam luat-o. Acuma, e cazul sa apelam la politie?! sau degeaba? Shit happens!

 
At 10:29 PM, Blogger runbaby said...

@anonymous
pai daca zici ca ai auzit ca si-a mai luat-o, banuiesc ca de la politie a fost. sau? in acest caz, deduc ca se poate aplea la politie. eu nu cu el am avut altercatia cu bicicletele, ci cu patronul lui, dar, lucrand in zona, am avut momentele mele de interactiune nefasta cu personajul. si si eu m-am intrebat cum e posibil sa fie in libertate, let alone investit cu un fel de autoritate de gardian neoficial al zonei. nu stiu ce sa-ti zic. vreau sa (mai) cred in statul de drept. politie, dara. multa bafta!

 
At 7:52 PM, Blogger Unknown said...

Sandu Balamuc e un "boschetar" nu e nimeni patronul lui, poate e doar aciuat pe acolo. Il stiu din copilarie, cand atarna si pe langa Primarie. Si-a furat-o si de la noi cand am crescut mai mari ca ne cam ameninta cu diverse chestii. Are costumul ala de bodyguard de la Dragon Star pe el de prin 95, si nu cred ca si l-a dat jos vreodata. :))

 
At 11:47 AM, Anonymous Anonymous said...

Sandu Balamuc sta in Drumul Taberei, hahahahahaha, uite ce renumit e :)))
Asa facea si prin cartier cand eram noi mici, ca el lucreaza la primarie, ca stie multa lume, daca e ceva sa-i zicem lui si ne rezolva :))))))))))))))))))))

 

Post a Comment

<< Home