omuleti

Thursday, August 13, 2009

as vrea

as vrea sa scriu despre kerouac si despre cautari de sine dureroase. despre depresii, bocanci si negru. mult negru. sa-mi fac cruce la cioran si la metal. sa imi aleg o facultate, sa incerc sa inteleg ce-i cu manga si sa tremur gandindu-ma daca ma lasa sa stau toata noaptea la mnac.

sa mai fie vama vama (vad ca am o obsesie recurenta cu vama) si nasul nas. si floarea soarelui la locul ei.

sa strang bani. eh, la asta n-am fost buna niciodata si ma indoiesc sincer ca voi fi vreodata. da' sa strang bani pentru o toala sau o excursie sau o carte. sau o caseta :)). nu poti sa derulezi un stick cu muzica cu un pix de-ala de plastic transparent, cu mina albastra. sa beau vodca.

sa ma trezesc la 6 dimineata ca sa ma duc sa traduc. sa nu stiu de facebook, twitter, blogging, youtube, grooveshark, roaming, webmail si digipass. sa merg cu trenul toata noaptea printre borfasi, sa ajung in Belgrad si sa sar in primul autobuz de Vukovar.

sa am schengen pe pasaport :). sa merg la tigani la brasov si-n crai.

sa ies in maguy si sa visez la sziget.

sa pierd nopti cu vin ieftin si obsesii recurente. sa citesc real k, printul :). sa merg in web. sa ies in strada pentru pace.

sa descopar prima oara Ambientul si Budapesta. sa fiu in primul rand la Iggy Pop.

je suis l'ombre longue de ma jeunesse. les neiges sont encore ici.

11 Comments:

At 12:39 PM, Blogger brand new friend said...

prea tare.
se poate in doze mai mici ? :) ca se termina prea repede

 
At 12:42 PM, Blogger runbaby said...

cred ca o sa scriu o carte :)

 
At 12:49 PM, Blogger Bucurenci said...

Prince, n'enquérez de semaine
Où elles sont, ni de cet an,
Qu'à ce refrain ne vous remaine:
Mais où sont les neiges d'antan?

 
At 1:35 PM, Blogger TreiBadica said...

deja nostalgii mioritice?

 
At 1:41 PM, Blogger runbaby said...

nu-s mioritice, is de varsta...:)

 
At 3:50 AM, Anonymous Bogdan said...

"obsesii recurente" e cam pleonasm...

 
At 10:13 AM, Blogger runbaby said...

@bogdan
e drept, good point. dar il las, pentru ca si obsesiile astea erau pleonastice rau :)

 
At 12:26 AM, Blogger cristi said...

te-astept, in maguy, la o vodca ;)

 
At 12:28 AM, Blogger runbaby said...

vin acusa :)

 
At 11:25 PM, Anonymous miruna vlada said...

mai, dar ce frumos scrii... m-ai pus imediat pe melancolizari.. recurente
f frumos. sa ai griha de tine acolo. nu te cunosc, dar citind blogul tau te simt aproape, te simt desteapta, puternica si in stare sa spargi realitatea cu puterea visului. si nici nu mai conteaza altceva..
bafta in adaptarea la.. civilizatie!

 
At 11:49 PM, Blogger runbaby said...

wow, draga miruna, de la o alta omonima, ce frumos mi-ai scris tu aici depaseste cu mult orice as putea produce eu. foarte multumesc :)

 

Post a Comment

<< Home