omuleti

Tuesday, August 18, 2009

how else?

totul este exceptional de bine organizat, toti sunt amabili si binevoitori pana la greata de zambet si toata lumea te sfatuieste sa o iei incet, sa te acomodezi si sa pui toate intrebarile care iti vin in minte (despre job, despre casa, despre viata in luxemburg, despre orice altceva).

orice problema se rezolva imediat. eu nu reuseam sa accesez netul, am sunat la numarul asistentei tehnice si s-a rezolvat instantaneu. however, au trimis si-o duduie la 10 minute dupa, sa verifice daca e totul in regula, daca merge imprimanta (mergea) daca vreau sa-mi schimbe tastatura (n-am vrut), daca am toate parolele (le aveam), daca am o intrebare (nu :)

sefa departamentului a venit sa ma intrebe cum imi e si, cand i-am zis ca toata lumea a fost super draguta, s-a uitat lung la mine si a zis, destul de mirata: "of course, how else?"

doamna, habar n-aveti...

trebuie sa pontez 7 ore jumate pe zi, in ce regim vreau eu intre 7.30 si 20:00, dar cu obligatia de a lua macar jumatate de ora pauza de pranz si sa nu lucrezi mai mult de 10 ore pe zi under no circumstances whatsoever... sunt si ceva core hours - 9:30-12:00 si 14:00-16:30 (si da, mi-e dor ca ele sa inceapa la 11:00 in caz ca te intrebi :), dar sunt absolut doable. mi s-a inmanat un entry plan care acopera primele doua saptamani; in mare trebuie sa ma acomodez si sa inteleg cum se lucreaza. de-abia dupa discutam job description si training map. sunt sigura ca or sa apara probleme, ca vor fi momente cand va fi greu, ca o sa am frustrari si nervi. deocamdata, insa, ma ciupesc usor de mana.

a, si limba default pe acest computer era, ieri cand l-am deschis prima data, romana...:)

8 Comments:

At 4:25 PM, Blogger Tea said...

you lucky gal!

 
At 4:43 PM, Anonymous Sprâncenatul said...

Ah!
Adica ei nu stiu alta cale?
Fairyland.
Ah

 
At 6:25 PM, Blogger Unknown said...

hmmmm....esti sigura ca faza cu parolele si accesul s-a rezolvat din prima??? o fi institutia ta mai organizata decat a mea? :) welcome to lux&bourg :)

 
At 6:36 PM, Blogger runbaby said...

@roxana
cel putin tot ce mi-a trebuit pana acum aveam, da. sa-i tina Dumnezeu organizati, pai nu :)?

 
At 1:49 PM, Anonymous Anonymous said...

si iata ca se poate :)

 
At 5:23 PM, Anonymous stingo said...

Şi mie mi s-a spus "Of course, how else?"...

 
At 6:06 PM, Blogger runbaby said...

@stingo
Stiu, e din seria aia cu lucruri relevante si evidente care te coplesesc...

 
At 6:09 PM, Anonymous Sma said...

"Doamna, habar n-aveti"
Am ras in hohote...am putea scrie o enciclopedie pe tema asta

 

Post a Comment

<< Home