omuleti

Thursday, October 29, 2009

cetatile mele sasesti

am vazut acum vreo trei zile vreo 30 de nuci recolta 2009 pe masa din gradina. ca orice roman precaut le-am lasat la locul lor, sa nu zice nemtii ca punem mana. ieri tot acolo erau, azi la fel. am decis sa le luam.

cum vecinul de alaturi trece mereu pe langa gradina de dimineata, am dedus ca el le-a lasat acolo. de data asta asta n-am mai ramas datoare, ca la faza cu "buna dimineata" in romana (el) si "ai luat mere mama" (eu, in gand).

am compilat o punga cu vreo 7 sortimente de ceai, am gugaltranslatat ce era de spus (Vielen Dank für die Walnüsse) si maine dimineata plantez coletul pe masa.

pai da :)!

4 Comments:

At 1:56 AM, Anonymous Anonymous said...

Doriti sa facem un schimb de link?
Adresa mea este http://ibuhu.com

 
At 12:05 PM, Blogger Unknown said...

foarte frumos!

 
At 4:01 PM, Blogger Unknown said...

auzi, poate ai luat nucile unor veverite sau alte asemenea animale mici si pufoase :))

 
At 4:52 PM, Blogger runbaby said...

singurul animal mic si pufos pe care il recunosc nu mananca nuci, sta de obicei in casa, la mine in brate si face miau :)

 

Post a Comment

<< Home