omuleti

Wednesday, September 23, 2009

ja, ja, das ist gut

singura interactiune cu vecinii mei, dincolo de salut, a fost cand capul familiei care traieste in casa lipita de a noastra a venit la masina si a intrebat ce numar e ala. noi am zis Rumanien, el a dat din cap si cam asta a fost. sunt, probabil, 100 de oameni in tot satucul si foarte putini dau semne ca ar sti alta limba decat germana.

azi dimineata am iesit din casa cu fata "de-abia-m-am-trezit-nu-te-uita-la-mine-nu-mi-vorbi-nu-respira-langa-mine" si am luat-o la picior spre statia de autobuz. in fata casei, vecinul si un nene in varsta, ambii in ceva salopete de lucru, discutand.

-Morgen, zice vecinul, cu voce apasata si serios
-Morgen, zic eu, morocanoasa si grabita
-Buna dimineata, zice cu accent nemtesc, dar limpede si distinct, nenea in varsta.

bai, am murit. mi s-a latit zambetul pana la cer si inapoi. de unde a stiut, unde s-a uitat, cine i-a zis?

buna sa-ti fie inima :)!

11 Comments:

At 12:16 PM, Blogger brand new friend said...

iti dai seama, a stat si a cautat pe net cum zici Morgen pe limba vecinei :)
oare in state se mai aduc placinte de "welcome to the neigbourhood"?

 
At 12:47 PM, Anonymous evergreen said...

:) E chiar misto sa te salute cineva in limba ta...

 
At 12:50 PM, Blogger runbaby said...

@radu
bai, parea genul care n-a deschis un computer neam de neamul lui, daramite sa stea sa caute pe net... nu stiu ce fac in state, dar pot sa-ti zic ca nemtii sunt mega faini :), cu sau fara placinte.

@evergreen
mai ales cand e complet neasteptat :)

 
At 12:51 PM, Anonymous dansandu said...

Morgen :)
Daca i-ai zambit cum zambesti in foto de la avatar, cred si eu ca a vrut sa te faca sa zambesti! :) Fain gest

 
At 1:13 PM, Blogger runbaby said...

merci :)

 
At 11:04 AM, Anonymous Sandra G said...

Ce draguuuut :) Thanks for sharing, bestiala faza, m-am simtit acolo langa tine :)

 
At 6:16 AM, Anonymous sugarfree said...

super funny, now you got them studying :)

 
At 11:23 PM, Blogger lorin said...

abia acum am citit si eu ca ai plecat pe meleaguri straine. mult noroc!

 
At 11:31 PM, Blogger runbaby said...

multam fain, lorin :)

 
At 11:55 AM, Anonymous Paul said...

Dragut.

Impart aceeasi opinie ca netmii sunt oameni faini si am cateva povestioare similare.

Lucrez de vreo 2 ani intr-o institutie UE in Koeln si cu cat stau si inteleg mai mult cu atat ma atasez de ritmul si linistea asta germana sau vestica cum o fi.

Bucuros sa vad si alti romani care lasa in urma ritmul ala infernal de Bucuresti.

Multa bafta.

 
At 11:35 AM, Blogger runbaby said...

pai sa ne traiasca institutiile si cine n-are nemti, sa-si cumpere, nu :)?

multa bafta si tie!

 

Post a Comment

<< Home