omuleti

Wednesday, September 16, 2009

soc cultural

Am fost azi la primarie in Jarmania sa ma inregistrez. Eram pregatita de balamuc nefiind vorbitoare de germana si neavand inca un contract de inchiriere semnat. Faza e ca 1. au vorbit cu mine in engleza, 2. au scris in formular adresa pe care le-am zis-o eu (era corecta, dar puteam sa zic absolut orice imi trecea prin cap). 3. nu mi-au cerut niciun contract de la angajator, au scris, din nou, ce le-am spus eu.

Tiparit, semnat, buna ziua si mai poftiti pe la noi. Cica or sa-mi trimita prin posta inca un formular sa-l semnez si pe ala.

Wow. I mean really wow (copyright Mitzy).

2 Comments:

At 1:23 AM, Blogger adevaratul said...

Wow. I mean really wow din nou. Tocmai ce te-am vazut in pozele facute de baieti la voi. You look rested and happy :) and that for some reason seems strange and well... you're glowing

giant hug :)

 
At 1:08 PM, Blogger runbaby said...

I know, I think it is extremely strange as well :). Dar te asigur ca nu precupetesc niciun efort in a gasi trebi care sa ma nemultumeasca :). Foarte hug!

 

Post a Comment

<< Home