omuleti

Tuesday, November 03, 2009

crapa-mi-ar capul ala prost

vineri am primit un mail de la una dintre tipografiile cu care lucram, mail destul de cacacios redactat, de altfel (in terms of harshness towards the recipient), care ma informa ca am gresit un deviz estimativ. cum ar veni, le-am cerut alora de voiau o publicatie mai putini bani decat facea, aia deja semnasera ca dau cat le-am zis eu si acum trebuia sa ma fac de cacat si sa ma duc iar la ei cu "sarumana, am gresit".

desi nu era o suma neaparat mare si desi aici cultura greselilor e extrem de permisiva, mai ales in ceea ce priveste incepatorii, mandea a luat-o razna. m-am holbat un pic nauca pe devizul meu si pe factura tipografiei, n-am inteles mare lucru, dar am decis, oricum, ca au dreptate (clar, nu?) si am inceput sa derulez scenarii apocaliptice.

fiind vineri dupa amiaza toti colegii mei spalasera, fireste, putina, asa ca nu aveam cu cine sa ma sfatuiesc. am chibitat vreo doua ore cu ochii in lacrimi, mi-am administrat bocanci figurativi in gura si m-am tarat acasa. am continuat procesul antementionat pe parcursul intregului weekend, in ciuda sfaturilor de bun simt primite din toate partile. cand mi-era rusine sa mai zic ce proasta si incompetenta sunt eu, ma prefaceam ca vorbesc lejer despre ce se vorbea in jur si in cap crosetam cu incapatanare la concluzia implacabila ca sunt basket material, cel putin pe acest job.

to make it worse, am avut luni liber, asa ca am avut mai mult timp la dispozitie sa ma gandesc la toate aceste lucruri minunate. azi am venit la birou hotarata sa imi asum greseala, sa mai spun o data la toata lumea "sunt proasta, dar va rog nu ma trimiteti inapoi sa mor de gripa porcina in pat cu un pacient care asculta manele pe telefon" si, eventual, sa-mi fac sepuku sau ce se cere in astfel de ocazii.

studiind calm si cu o colega experimentata langa mine, am descoperit ca gresisera aia. le-am scris si au confirmat ca e cum zic eu (si nu si-au cerut scuze, mama lor de nemernici). bai, cum sa fac sa am putin, doar putin, mai multa incredere in mine?

14 Comments:

At 9:03 PM, Blogger ana said...

...nice; adica..stiu ca nu e nice..dar imi e gol tot stomacul si inima si tot ..caci increderea de care zici ..a asezat-o cineva, aconstruit-o, a facut un pahar frumos o poezie de cockteil ..si apoi a tipat pana a spart tot ..si acum se scurge tot si dispare..si sunt ..SI mai constienta de golul inimii si cat de usor si de infricoshator este sa fii debarasibil..sa se dispenseze cineva de tine..dupa ce ..a facut un asa mare bine, anume Sa iti dea incredere ca esti om; ..si ca de ce a tbuit increderea sa imi fie DAta si nu sa o Am asa cum zici..nu stiu ..probabil o defectiune tehnica la nastere in karma ..in subconstientul care atrage oameni care ma fac ca o papushica si apoi cand intradevar sunt ..fericita..ma arunca...si bineinteles ..multe voci cum ca de ce ca e vina ta ...cu ce e vina mea ? pai nu stiai ca nu e adevarat?de ce ..?de ce nu e adevarat ca MI se POate DA incredere..dc eu nu stiu sa o fabric se pare ..dc se pare ca ..sunt om ..si depind..; o prietena m-a "botezat"lia..lia e dependenta feminina in ebraica; lia in greceasca e aducatoare de bunatate ..si mi-a placut; o viata noua, o alta lume..eu sunt lia...de ce ajutorul primit..eluat de acea parte umana Rea urata din om ..de ce ..Cruzime ..de ce sa ArATI cuiva cu care ai fost dulce, protectiv .de ce sa ii ARATI cruzime..de ce..; de ce...; ..iarta-ma ca am deviat ..de la increderea la locul de munca la increderea in propria persoana intr-o relatie..insa ...dc esti distrus de lume..si dc cineva te ajuta ..de ce ..nu ma invat minte;de ce in continuare primesc Incredere in MIne ..cand stiu ca dc il voi crede...va deveni un om important care mereu ..eh uite de aceea; pt ca nu vreau sa fac o regula ..nu vreau sa fiu inraita..vreau sa primesc ..dar de ce vine la pachet ..cu cruzimea..de ce ..mie..sau de ce e natura umana asa defecta si cea care da si care primeste..de ce..

 
At 10:38 PM, Blogger vvritz said...

să-mi zici şi mie dacă găseşti o soluţie. sunt extrem de interesată.

 
At 2:06 AM, Anonymous clopotzelul said...

Poti sa iti iei cetatenie (sau drept de sedere care sa nu fie legat de servici) in Luxemburg sau Germania, sau alte asemenea? Nu stiu cum e in europa cu cerutul cetateniei, dar cred ca asta ar rezolva multe angoase, in special cele legate de manele cantate pe celular. Iar daca ai avea cetatenie, sa fi pregatita mental sa muncesti chiar si la McDonalds, daca se face dracul cel mai negru. Sa vezi apoi ce incredere o sa ai in tine, nu te mai zdruncina nimeni. Parerea mea :)

 
At 6:41 AM, Blogger Rhadoo said...

Too much kindness for zombies will always kill you!

 
At 8:36 AM, Blogger Indelible Bonobo said...

Solutia exista si a fost explicata in filmul Baby Mama (2008). Cand Tina Fey si Amy Poehler il viziteaza pe Steve Martin, acesta este cocotat pe o platforma, in mijlocul unei hale, si supravegheaza redecorarea unui nou magazin. ei fac nitel chit-chat, iar Steve, induiosat de Amy, o invita pe platforma sa-i spuna secretul succesului in viata. Platforma se ridica, Amy pare bulversata, si mai tarziu Tina o-ntreaba, in metrou parca, "ei!? care e?", sa stie si ea, sa aiba si ea succes.

"Mi-o zas ca secretul succesului in viata este sa ai un really, Really, REALLY long penis."

Acum, eu nu stiu daca se aplica si la self-confidence, da' ceva imi spune ca se. :)

 
At 10:56 AM, Anonymous azaleaf said...

nu cred ca aici e vorba despre cat de bine esti pregatita intr-un anumit domeniu,nu despre incredere in sine.daca nu te citeam de ceva timp, as fi zis ca esti o trista care se autoflageleaza pentru fiecare greseala.
mi`a zis cineva odata ca raspuns la intrebarea mea referitoare la"cum e aici?",ca "dom`le..daca vrei, poti sa`ti faci viata grea si sa traiesti 50 de ani,sau..poti sa traiesti 104 ani.depinde numai de tine.."

 
At 10:57 AM, Anonymous azaleaf said...

aoleuuu...stai ca l`am stricat!
voiam sa scriu in loc de"nu cred ca aici e vorba despre cat de bine esti pregatita intr-un anumit domeniu,nu despre incredere in sine." "cred ca aici e vorba despre...." scuze!

 
At 11:19 AM, Blogger runbaby said...

@shyany
era o replica intr-un serial "daca tu nu ai nicio parere despre noul meu prieten, cum pot sa stiu daca imi place de el sau nu?" :)... uneori tindem sa depindem prea mult de altii si de parerea lor :)

@vvritz
ei, acum iti dai seama ca mi-am promis cu cerul si pamantul ca nu mai fac, dar ma tem ca e pe genul "jur ca nu se mai intampla pana data viitoare" :). cand gasesc solutia, o dau mintenas pe blog ;)

@clopotzelul
ma tem ca fara un job tendinta e sa iti refuze rezidenta/cetatenia, pentru ca ai reprezenta (inca) o povara pe sistemul lor de asigurari sociale. just to be clear, jobul meu nu a fost nicio secunda in pericol, n-ar fi fost nici daca greseala mea era pe bune, dar marturisesc ca tendinta mea de a hiperdramatiza este la cote maxime. si trebuie sa spun cu toata responsabilitatea ca nu sunt (si nu cred ca voi fi vreodata) pregatita mental sa lucrez la mcdonalds, dar sper sa pot s-o fac should it ever be the case :)

@rhadoo
n-o fi zombiul asa de negru :)

@inbonobo
you only have one thing on your mind, don't you :)? cred ca echivalentul unui long penis la femei este un fund mic si nu, n-am avut niciodata asa ceva.

@azaleaf
sa stii ca si eu m-am suspectat ca sunt o trista care se autoflageleaza, dar imi place sa cred ca sunt doar pe un teritoriu nou si ca oricum am detestat intotdeauna sa fac greseli.

 
At 1:47 PM, Blogger Biddibop said...

Am avut mult timp problema asta... Şi mi-am dat seama că tot o să trebuiască să am încredere o dată şi o dată. Şi am făcut un mic efort. N-am câştigat vreun premiu de când fac asta, dar nu mai am rozboaie interioare auto-create.
Şi mai zice şi tipul ăsta la fel :P
http://art.mcturgeon.com/illustration/wisdom-series/trust.gif/

 
At 4:00 PM, Blogger runbaby said...

simpatic magnetul, thanks for your thoughts :)

 
At 3:46 PM, Blogger ChriSmilla said...

sa mor de gripa porcina intr-un pat de spital, alaturi de un tip care asculta manele.... ohhhhhh, the horror!

si tocmai cand incercam sa-mi imaginez ca am un very big penis (metaforic) ca sa-mi creasca increderea in mine, ai scos-o pe-aia cu fundul mic si m-ai facut tandari la loc :))

 
At 4:11 PM, Blogger Indelible Bonobo said...

guilty as charged, ma gandesc tot timpul la filme.

cred ca ai vrut sa spui "tight ass", dar s-a pierdut in traducere. eu personal prefer tight altceva, si daca prietenul tau ti-as spus cu a##, e un om rau!!! [wag of finger]

 
At 6:47 PM, Anonymous miruna (cealalta) said...

"bai, cum sa fac sa am putin, doar putin, mai multa incredere in mine?"
:)
eugen (acela...) ne-a povestit intr-o zi despre un clipuletz funny pe care il vazuse. o tipa pe canapea la terapie ii insira terapeutului tot felul de chestii pe model apocaliptic. gen "imi vine sa imi tai venele cu lama", "imi vine sa ma omor", "ma autoflagelez pentru orice si nu stiu ce sa fac" etc etc. the sad story. terapeutul ii spune calm dupa fiecare chestie "it's simple. just stop". asa ca iti zic si eu ca raspuns la intrebarea ta din final:"just do". :) si mai adaug ca ai toate motivele din lume.
miss you.

 
At 3:57 PM, Blogger runbaby said...

miss you, too, sweet face :). and thanks.

 

Post a Comment

<< Home