omuleti

Tuesday, December 01, 2009

de ce-ai plecat, de ce-as mai fi ramas?

Dragi români de pretutindeni,

Începând cu anul 2007, din momentul în care Traian Băsescu, Preşedintele României, a promulgat Legea privind sprijinul acordat românilor de pretutindeni, sărbătorim, la 30 noiembrie, „Ziua românilor de pretutindeni”. Alegerea acestei date are o simbolistică specială în conştiinţa noastră şi este motivată de sărbătoarea Sfântului Apostol Andrei, ocrotitorul românilor.

Cu acest prilej, îmi face o deosebită onoare şi totodată bucurie ca, în numele Guvernului României şi al meu personal, să vă adresez calde felicitări pentru contribuţia deosebită pe care o are fiecare dintre dumneavoastră, în noile state de reşedinţă, la păstrărea şi afirmarea identităţii etnice, culturale, lingvistice şi religioase a românilor din afara graniţelor. Ştiu că, oriunde v-aţi afla, păstraţi în suflet esenţa neamului românesc, dar şi dorul de meleagurile natale şi de cei dragi de acasă.

Doresc să vă transmit mult succes în activitatea dumneavoastră şi să vă asigur că Departamentul pentru Relaţiile cu Românii de Pretutindeni vă va fi mereu alături şi vom continua dialogul cu mediul asociativ românesc de peste hotare, prin derularea de noi programe şi proiecte, în sprijinul nevoilor şi aşteptărilor dumneavoastră.

Vă doresc multă sănătate şi putere de muncă pentru realizarea tuturor obiectivelor pe care vi le-aţi propus în perioada următoare.

Doresc, de asemenea, să vă felicit şi cu ocazia Zilei de 1 Decembrie, „Ziua Naţională” a României, ziua în care culorile Tricolorului sunt purtate cu mândrie în sufletul, dar şi în casa fiecărui român.

La mulţi ani tuturor românilor!

Eugen Tomac
Secretar de stat pentru relaţiile cu românii de pretutindeni

3 Comments:

At 12:20 PM, Blogger day-dreamer said...

Oare cine "elaborează" textele astea? Poate-mi explică tehnica. Şi ce-mi lipseşte mie de n-aş fi în stare să concep aşa ceva, de-ar fi nevoie. Slavă domnului, zic, că nu e nevoie.

 
At 12:28 PM, Anonymous octavian said...

mmm am avut un vag aftertaste de is this for real citind mailul asta, dar cum imi revin repede la realitate nu pot sa zic decat ca o mai mare ingretoasare campanie electorala+kitsch comunist+religie (putea sa lipseasca) rar gasesti. te abonezi la un newsletter cumva? nu de alta, dar vreau sa primesc si eu mailuri de-astea, ca sa fiu inca si mai motivat sa plec :P

xoxo
O.

 
At 1:17 PM, Blogger runbaby said...

@day-dreamer
Mi-e frica sa-l/s-o cunosc pe cea/cea care a scris textul. Dar am senzatia ca e mai curand un eu colectiv care scoate astfel de perle, tintite la incredere in biserica si armata la cote de 98%... Si orice ti-ar lipsi de nu poti scrie asa ceva, be thankful for it ;)

@Octavian
Da, si eu m-am intrebat cum e posibil asa ceva. A venit pe mail, pus si simplu, nu m-am abonat la asemenea mizerii, iti dai seama. Daca vrei musai sa primesti mailuri de-astea, ti le forwardez eu pe masura ce vin...

 

Post a Comment

<< Home