omuleti

Saturday, December 05, 2009

electorala sau nu

Dear Friends,

Cer scuze ca va deranjez cu inca un mail, dar am nevoie sa impartasesc cu voi ceea ce tocmai am vazut:

Putin context: Tocmai mi-am dat add cu un fost coleg de liceu pe care nu l-am mai vazut de pe vremea aia si cu care n-am fost apropiata vreodata.

Bomba: Ei, si cum il stalkuiam asa putin, vad ca are un album foto al carui nume m-a socat: "La gratar langa Burj Al Arab". Unde se arata el pe plaja cu nisip alb, cu jeepanu tras pe buza marii si cu el facand gratar cu nevasta-sa pe plaja in Dubai.

Atat am avut de spus.

Va salut si va urez un vot usor!


Primita aseara pe Facebook. Multumesc pentru permisiunea de a o posta aici :).

4 Comments:

At 6:56 PM, Blogger day-dreamer said...

Suntem peste tot! :)

 
At 4:16 PM, Anonymous Anonymous said...

vot pt. pierzanie ...

 
At 1:43 AM, Anonymous Anonymous said...

Salut www.SpuneNuDrogurilor.com este o echipa recent formata, nonprofit, care si-a propus sa lupte pentru constientizarea opiniei publice, a tinerilor debusolati de societatea în care traim despre tot ceea ce înseamna consum de droguri într-un fel sau altul.
Daca prin actiunea ta, salvezi o singura viata de la decadere, considera ca ti-ai atins scopul, alaturi de noi toti ceilalti.

Daca doresti sa sustii aceasta campanie, afisaza pe blogul tau un banner, codul se preia de la: www.spunenudrogurilor.com vei fi sustinut si tu de aceasta campanie lasa un comentariu daca ne sustii sa te sustinem si noi Scuze de deranj

 
At 1:23 PM, Blogger runbaby said...

Hohoho, do you people read the blogs where you post spam comments? La mine ati venit cu sorcova vesela spune nu drogurilor?

Va recomand calduros un timbru, o ceasca de ceai si o carte de gramatica, mai exact capitolul: punctuatia corecta a limbii romane. Hai pa!

 

Post a Comment

<< Home