omuleti

Wednesday, September 15, 2010

Din curiozitate si ambitie psihica

Cine doreste desfiintarea "avaton-ului" ?

Desfiintarea "avaton-ului" este dorita de toti cei cu viata lumeasca, avand o minte axata pe turism secular si interese financiare. De asemenea, acest lucru este dorit de toti aceia care urasc sau dispretuiesc Biserica Ortodoxa de Rasarit, al carei Sfant Munte este "un varf de lance" in lupta cu duhurile lumii si cu diavolul, care lucreaza in chip viclean, spre piederea cat mai multora.

Muntele Athos

Desfiintarea "avaton-ului" este ceruta insistent de catre miscarile feministe, grupari de femei straine de dreapta credinta a Ortodoxiei si de orice cuviosie a vietii. Acestea isi cer dreptul de a vizita si de "a umbla" pe Sfantul Munte. Oare acesta sa fie singurul loc din lume pe care nu l-au "vizitat", spre a suferi de pe urma "avaton-ului?! Oare daca l-ar vizita si pe acesta, ar dobandi fericirea si odihna ?! Cate inselare cuprinde inima acestor femei. Niciodata nu vor avea pace, odihna si liniste.

Mai mult inca, nici una dintre feministe nu isi doresc sa intre in Athos, pentru binecuvantari si minuni, atata timp cat exista legaturi puternice aruncate asupra femeilor care ar indrazni sa se atinga de Munte, ci mai ales din curiozitate si ambitie psihica.


De aici. Luvly, ain't it, zise ea luand dreapta credinta si aruncand-o pe geam. Aceasta cazu si se sparse cu zgomot de Sfantul Munte.

39 Comments:

At 9:36 AM, Blogger Unknown said...

generation troglodyte. next stage

 
At 10:20 AM, Blogger adevaratul said...

eram sigur ca asta o sa se intample. I so wanna go, for real. Pack your bags baby, ne satisfacem curiozitatea si ambitia psihica. There is only one thing worse than a nosy feminist in their eyes, and that's a fag. :)

 
At 1:37 PM, Blogger runbaby said...

hahahaha, yeah, baby! let's rock the sodoma out of them :)!

 
At 3:57 PM, Anonymous Anonymous said...

ok, daca blogul era doar pt. prieteni, l-ai fi parolat, nu?:) asa ca indraznesc sa-mi spun si eu parerea.:)
postul asta si comentariile mi-au amintit de controversatele caricaturi ale profetului mohamed. iata cum vad eu lucrurile: "libertatea mea se termina unde incepe libertatea ta". poate voua va gadila imaginatia ideea sa mergeti impreuna la muntele athos, dar pt. gestul unui singur gay care a indraznit sa show off pe acolo ar avea de indurat o comunitate intreaga, care si-asa face pasi spre acceptare cu viteza melcului. cum ar fi sa vina niste preoti intr-un gay bar si sa aghezmuiasca pe acolo? imho, ar fi cam acelasi lucru. stiu ca sunt multe uscaturi printre ortodocsi, dar, robert, daca iti sta mintea la asa ceva, cred ca esti o uscatura printre gay. iti faci comunitatea de rusine. iar tu, runbaby, uve been a very, very bad girl.
just an almost orthodox lil girl

 
At 4:26 PM, Blogger runbaby said...

mda, I love being bad and orthodox just as well. serios acum, nici eu, nici robert nu vrem sa ne batem joc de credinta cuiva, sa scuipam in biserici sau sa provocam cu orice pret. si nici macar nu cred ca ne-am obosi sa ne ducem pana acolo, like we love brussels and other cool normal places too much.

suntem si noi o feminista si un gay dezabuzati, departe de dreapta credinta si in cautare de senzatii tari. si de un pic de ratiune, for fuck's sake. e o intreaga simbolistica in ideea de a merge intr-un loc care ti-e interzis pe motive care frizeaza absurdul, in cel mai bun caz. si crezi ca ar conta in mod serios un astfel de gest pentru comunitate si acceptarea ei? despre ce Dumnezeu vorbim, "dreapta credinta" va vrea omorati cu pietre pur si simplu pentru ca existati si tu crezi ca daca nu calcati pe Athos o sa va ierte?

nevermind, nu-mi raspunde :).

p.s. I love you being anonymous, too.

 
At 6:52 PM, Anonymous Anonymous said...

even if id tell you my name, I would still be anonymous to you, dear. I worship u, credeam ca e obvious de la "indraznesc", so there's no need to be malicious. da, cred ca fiecare gest conteaza. si nu in sensul subtil ca fiecare gest mic conteaza, gen "butterfly effect". chestia asta o incadrez la chestii majore, since ure talking about a person's life principles... one more thing: dogma ortodoxa nu propovaduieste ca homosexualii ar tb omorati cu pietre, di-mpotriva: "Let he who is free of sin throw the first rock", nu-ti amintesti?
just a whining lil girl

 
At 10:40 AM, Blogger runbaby said...

iertare, ai dreptate, am tendinta de a deveni excesiv de malitioasa cand ma ambalez. si nu stiu de ce am avut senzatia ca esti tip :). da, la modul absolut rational si nepartinitor, n-am treaba sa ma duc pe insula aia si nici nu tin cu tot dinadinsul sa ii faultez pe oamenii aia in Evul lor Mediu. dar aceasta interdictie este categoric retrograda si insultatoare intr-un stat laic, intr-o uniune europeana laica.

nu stiu cat trebuie fortata abolirea ei. sau pichetarea insulei de catre femei/gay, whoever freaks out those people. nu cred ca e o prioritate, sunt nenorociri mult mai mari pe lumea asta, cel putin pentru femei. a whole lotta them, in the name of religion si/sau al superioritatii masculine, de obicei consfintite apasat de the said religion. and that just makes me really angry and sad.

 
At 4:41 PM, Blogger Indelible Bonobo said...

Eu am vazut un avorton in 432 si nu voiu a repeta experienta..

 
At 1:31 AM, Blogger runbaby said...

@inbonobo

come again?

 
At 1:31 AM, Blogger Indelible Bonobo said...

Pai nu asta ai vrut sa spui prin "avaton"? :)

 
At 10:36 AM, Blogger runbaby said...

frateee :))), nicio legatura, man. avatonul este legea care interzice accesul femeilor pe Muntele Athos.

 
At 10:54 AM, Anonymous Anonymous said...

pai da, ,,libertatea mea se termina unde incepe libertatea ta". emphasis pe ,,libertate'', adica nu abuz, nu fapta ilicita. orice act de discriminare e nitel nelegal pe teritoriul ue si al altor state laice, nu crezi? :)

 
At 11:44 AM, Blogger runbaby said...

despre ce vorbim :)? ca de dus pe athos am clarificat deja ca nu ma duc.

 
At 11:46 AM, Blogger runbaby said...

a, stai ca azi sunt inceata de cap (si nu numai azi, come to think about it), nu cu mine vorbeai la asta cu "nu crezi?". ba da, eu cred, si inca foarte tare, ca ce se intampla pe athos cu accesul femeilor e un abuz. poate se duce mitzy acolo si imi aduce niste pietricele cu care sa fac voodoo pagan :))

 
At 12:34 PM, Anonymous Anonymous said...

ma bad, cu anonimul vorbeam :)

spor la vodoo;))

 
At 2:25 PM, Anonymous Anonymous said...

discriminarea - big deal, pana la urma e doar un cuvant. cred ca e important sa stim pentru ce/ cu cine luptam de fapt. ne afecteaza cu ceva faptul ca nu ne vor aia pe athos? evident ca nu. there are "other cool normal places" to see. aia sunt doar un grup de oameni pasnici, care s-au izolat acolo pt a se RUGA pt binele intregii lumi. chiar si un ateu ar privi asta ca pe ceva inofensiv. probabil consideri ca interzicerea accesului strainilor in comunitatile de indieni din america nu se cheama discriminare, intrucat le privesti ca pe niste proprietati private. pai sunt oameni suficient de bogati sa cumpere insule in pacific, ma gandesc ca ar putea cumpara astia mtele athos, ca sa le asigure bietilor calugari intimitatea de care au nevoie... ce-ai mai zice atunci? nici in altarul unei biserici oarecare nu-i este dat voie sa intre unei femei... stai, poate nu iti e familiar acest ex, uite altu`: nici in wc nu intra nicio femeie la "Men", stam toate cuminti la coada la "Women", fara a avea vreo curiozitate in acest sens. athosul e doar un munte. daca ar fi un "avaton" sa interzica intratul femeilor in wc la barbati, gata, ar tb sa ni se destepte feminismul in noi sa-l abolim? let's keep it real. in plus, barbatii sunt o specie ciudata care fac pipi in chestiile alea DE FATA unii cu altii.

just a sad lil girl

PS: runbaby, ceea ce am scris chiar e ceea ce cred. I know u don't share this opinion. daca nu-ti place de mine (nici mie nu-mi prea place de mine), pls nu publica si ma voi abtine pe viitor sa comentez. i rly like u si mi-as dori sa te citesc in continuare.

 
At 4:03 PM, Blogger runbaby said...

@anonymous

Draga mea, de-aia ne-am nascut diversi, ca sa nu murim de plictiseala. Nu trebuie sa fii de acord cu mine, nu trebuie sa fiu de acord cu tine. Nu am cenzurat vreodata o opinie pe blogul asta si nici n-am de gand s-o fac vreodata. Lasand Athosul deoparte, girl, nu mai sta la coada la Women, seriously. Intri imediat la baieti, rezolvi si te intorci in club la dans. Girls just take too long to pee :).

Hai, nu te mai intrista si nu mai spune ca nu-ti place de tine. Unless you want me to bring you a little rock that rolls de pe Athos :). Multam ca ma citesti.

 
At 9:39 PM, Blogger adevaratul said...

uite asa fac, comentez si uit sa revin si hop sunt facut "uscatura printre gay". And that is a first si sint sigur ca domnisoara nu stie ce e aia uscatura printre gay. Toate ca toate, pot sa va rad in nas ca eu dintre voi doua pot sa ma duc la muntele Athos si sa ma tavalesc pe jos si toti o sa creada ca e de bucurie ca am ajuns acolo. And by the way au venit preoti sa agezmuiasca la parada gay an de an and by the way again, de ce imaginea asta a unor preoti binecuvantand un bar gay ar fi asa o blasfemie? Pe bune, eu ma gandesc ca intr-o lume normala asta s-ar intampla, desigur daca s-ar solicita.

 
At 10:26 AM, Blogger runbaby said...

This comment has been removed by the author.

 
At 10:26 AM, Blogger runbaby said...

baby, n-o lua si tu asa de in serios. mai ales ca stim ce departe de adevar e afirmatia. and don't go to athos, let's check the carnival in rio, aaight :)?

 
At 12:19 PM, Anonymous Anonymous said...

u know what? maybe u should go. poate... vei avea vreo revelatie pe-acolo. crezi ca intr-o lume normala ar fi ok ca niste preoti sa blagosloveasca niste gay. tu-i percepi poate ca pe niste oameni in outfituri funny, care vin sa tina mini-spectacole cu fum(candele) si lumini(lumanari), psalmodiind despre dragostea poponereasca? in dogma ortodoxa se face clar diferenta intre "lust" si "love". tot ce nu-i destinat nasterii de prunci se incadreaza la "lust" si e, prin urmare, considerat un pacat. ortodocsii autentici sunt oameni care au reusit sa dea un sens vietii lor respectand aceste principii. oare nu asta ne dorim toti, sa dam un sens vietii noastre? good 4 them ca au reusit, why mock them?? zici ca nu inteleg ce inseamna "uscatura". acum realizez ca, gandindu-ma la proverbul cu "padurea fara uscaturi", mi-a iesit o jignire. imi pare rau. a, daca te referi ca nu inteleg because it's some kind of gay slang, then i'm ok with my ignorance.

just a lil girl

 
At 2:03 PM, Blogger Unknown said...

sexul, daca nu e destinat nasterii de prunci, se numeste "lust". sa intelegem draga anonima ca, de fiecare data cand faci sex, tu speri sa iasa si un copil din chestia asta? tu procreezi si noi, poponarii, doar ne futem. si cu prezervativele ce anume faci, le folosesti pe post de guma de mestecat? sincer, bunica mea este mai destupata la minte decat tine, si ea merge la biserica in fiecare duminica. dar asta nu a impiedicat-o sa inteleaga ca functia sexuala si cea de reproducere sunt, pentru om, doua lucruri distincte. basic stuff, pe bune, anatomie clasa a 8-a daca nu ma insel. esti de o ipocrizie crasa, asta daca nu cumva ai vreo 15 prunci prin curte si faci dragoste printr-o gaura in cearceaf. caz in care imi cer scuze ca te-am jignit si te compatimesc profund, pret de cateva secunde.

in fata oricarui dumnezeu, femeia si barbatul ar trebui sa fie egali. daca tu, ca femeie, nu intelegi chestia asta, este grav.

altfel, ce vrea sa insemne acest lil girl pe care il repeti obsesiv? nu prea are noima... poate vrei sa fii simpatica? ma rog

 
At 7:57 PM, Blogger Adi said...

This comment has been removed by a blog administrator.

 
At 10:25 PM, Blogger Xenu said...

aveam de gand sa scriu intr-un post separat si foarte feminist despre povestea asta nespus de interesanta, si probabil ca asta voi si face. dar m-a enervat foarte tare distinctia aia imbecila (by the way, spusa de cine? si unde? si de ce e chestia aia unde e spusa mai buna sau mai credibila decat altele?) intre love si lust, si, dupa cum a zis si Little Greenlies, sper ca dumneata faci numai iubire si plozi de iti permiti sa spui una ca asta. caz in care ar fi dragut sa nu se nimereasca poponari printre ei, ca sa nu fii nevoita sa le spui ca ei nu vor face niciodata iubire ca mama si ca tata. :)

 
At 10:12 AM, Blogger runbaby said...

ok, first of all, am sters comentariul cu injuraturi, adi, si asa se va intampla cu orice altul cu continut similar.

despre restul, laur, xenu, I am with you. stiti asta deja :). but everybody is entitled to an opinion. wrong as they may be. are :).

@anonima
clar vedem lucrurile astea foarte diferit. si tu stii asta deja :).

 
At 12:46 PM, Anonymous Robert said...

Eu cred ca anonima, fana declarata a blogului si worshipuitoare de runbaby, fie il citeste degeaba, fie nu a inteles nimic, altfel ar fi stiut ca aici nu e loc pentru astfel de comnetarii. si nu, nu cred ca asta este o opinie de genul acelora la care are toata lumea dreptul. este genul ala de opinie in urma careia niste oameni mai buni decat altii si tot asa.

 
At 2:00 PM, Blogger Indelible Bonobo said...

Runbaby, arvunescu e un spammer. Are o singura idee si-i fixa. Cel mai bine il bagi in spam (vezi poza de la http://j.mp/cyG4cn), altfel va trebui sa-l stergi de foarte multe ori. Mie-mi intra vreo 10 "comentarii" de la el in spam in fiecare saptamana.

In ce priveste discutia cu dreptul unei religii de a exclude anumite grupuri, desi urat, cred ca e valabil. Ma gandesc, de pilda, ca eu nu mi-as propune sa intru intr-o moschee sau sinagoga daca niste fiorosi la intrare imi spun s-o sterg.

Lucrurile se schimba insa daca religia cu pricina este sprijinita financiar de vreun stat. In acel caz nu au dreptul sa discrimineze impotriva vreunui grup. Daca as fi parte din grupul discriminat, as petitiona statul respectiv sa impuna acces liber, iar daca nu, m-as plange CEDO - daca statul cu pricina e european. Asta presupunand ca as avea timp de asta ceea ce nu e cazul.

O discutie interesanta este in ce masura scutirea de taxe acordata de obicei bisericilor non-profit (scientology de pilda e for-profit) este echivalenta cu "sprijin financiar".

Religiile sunt prin natura lor credinte regresive/conservative/retrograde. As fi surprins daca religiile majore ar fi cumva all-inclusive. Si oricum, mie nu-mi place all-inclusive nici cand merg in Caraibe :)

 
At 11:22 AM, Anonymous Anonymous said...

complicat cu cedo, intai trebuie sa epuizezi toate caile interne - cerere la stat, daca el refuza la instanta (fond, apel, recurs sau cum o fi in grecia)...it´s complex si ia o galagie de timp. zice je ca tot cu vodoo iese mai repede :)

 
At 12:30 PM, Anonymous Anonymous said...

Little Greenlies, n-am spus in niciun comentariu ca eu as face sex doar in scopul nasterii de prunci. De altfel, in discutia asta, n-ar tb sa conteze apartenenta noastra religioasa sau preferintele sexuale, ci doar argumentele in favoarea unei idei sau a alteia. Puteam f bine sa zic ca budistii sunt asa si pe dincolo, daca aveam cunostinte legate de cultul lor si ar fi fost relevant pt discutie... asta m-ar fi facut automat budista? Tot ceea ce am facut a fost sa zic ca ortodocsii autentici fac sex doar in scopul de a procrea si ca e dreptul lor sa traiasca asa; n-ar tb nici compatimiti, nici injositi.
Poate bunica ta e intr-adevar mai destupata decat mine, n-am de unde sa stiu, dar daca e de acord cu folosirea mijloacelor de contraceptie, inseamna ca nu e o crestina ortodoxa adevarata, indiferent cate matanii face duminica. And that's ok, nici eu nu sunt (cel mult ma caracterizez drept "almost orthodox"), NU tb. sa fim toti crestini ortodocsi ca sa traim. Ceea ce mi se pare important este sa-i RESPECTAM pe cei care se ghideaza in viata dupa aceste principii (ma refer la cei de pe athos, ca de la ei am pornit). One more thing, daca vreun preot ne da "dezlegare" la futut cu prezervativ, asta nu inseamna ca, urmandu-i povata, suntem niste ortodocsi imaculati. Nu inseamna nici ca suntem murdari, inseamna doar ca nu suntem ortodocsi. E important sa stim ce suntem. De asemenea, daca vreun preot saboteaza un gay meeting, hai sa nu dam vina pe toata gruparea ortodoxa. ai zis ca ma compatimesti daca ma ghidez dupa aceste principii. repet, nu cred ca ar tb. compatimita o persoana care ALEGE, in mod neingradit, sa-si dedice viata obtinerii unor satisfactii de ordin spiritual, in detrimentul altora de tip sexual. in primul rand, nu tb sa fii ortodox ca sa renunti la sex; pur si simplu ai ales sa-ti dedici timpul obtinerii unor altfel de satisfactii - spirituale sau de alta natura. de ce sa fii compatimit pt asta?

lil girl e exclusiv pt a avea o identitate pe blog. daca vrei o semnificatie, e modul meu de a exprima raportul meu cu detinatoarea blogului, pe care o consider way above my level.

 
At 12:30 PM, Anonymous Anonymous said...

xenu, "distinctia aia imbecila" exista in doctrina ortodoxa. daca vrei sa te documentezi, iti recomand sa vizitezi un profesor de teologie ortodoxa de la fac. de teologie. mi-e teama sa te indrum spre un preot obisnuit. sadly, multi au ales calea prreotiei datorita salariului si mai putin datorita vocatiei. mi-e teama sa nu nimeresti unul distre acestia. "imi permit" sa afirm aceste lucruri pentru ca nu sunt de acord sa-ti bati joc de un intreg cult, doar pt. ca nu subscrii ideologiei acestuia (adica sa mergi pe athos sa "rock the sodoma out of them").

robert, offf. imi pare rau ca tu asta ai concluzionat din tot ce-am scris, anume ca eu cred ca anumiti oameni sunt mai buni decat altii. tot ce voiam sa zic e ca, daca vrei respect si acceptare, ar tb sa manifesti acelasi respect si acceptare. cu alte cuvinte, daca nu vrei preoti scelerati care sa va saboteze adunarile, n-ar tb nici tu sa faci parada cu ale tale convingeri tocmai pe athos. in mom in care ai scris ca te poti tavali pe acolo pe jos si ca ei vor crede ca e de bucurie ca ai ajuns acolo, m-am gandit ca poate, daca tot nu vrei sa-i jignesti pe fata, la modul ostentativ si intentionezi sa te pastrezi "undercover", poate nu-i asa o idee rea sa mergi. nu mergeam pana acolo incat sa sper ca te vei converti religios, insa ma gandeam ca poate, vazandu-i de aproape, ca pe ceea ce sunt de fapt, adica niste oameni pasnici care traiesc pentru credinta lor, vei dovedi mai multa intelegere pentru ei.

InBonobo.com, tu ai adus in discutie argumente financiare. Da, sunt de acord ca grupul discriminat ar avea dreptul sa formuleze acea petitie, in cazul in care ar cotiza pt sustinerea unui cult din care nu face parte. Dar PETITIE sa fie! Adica un demers civilizat, documentat, bazat pe cifre si comunicat corespunzator. Sa te duci pe athos, femeie fiind, doar pt. a-i jigni pe aia, e departe de ideea de civilizat.

runbaby, multumesc pt. dreptul la opinie. se pare totusi ca prietenii tai nu prea ma vor pe aici si ca "nu e loc de astfel de comentarii". din respect pt. tine, ma opresc aici. daca are cineva ceva de impartit cu mine, adresa mea de mail este andreeame@rocketmail.com

 
At 1:54 PM, Anonymous Robert said...

Nu stiu cat am concluzionat eu, stiu doar ce ai spus tu, iar cu toate comentariile tale ai lovit unde doare mai tare. Si nu mi s-a parut ca ai fi vorbit din punctul altcuiva de vedere cand ai enuntat acele enormitati cu love si lust. Si cred ca nu poti sa numesti pe cineva ostentativ sau superficial doar pt ca este gay sau sa-i sugerezi sa ramana "underover". Cu lucrurile astea nu e de joaca.

Nu cred ca ai fost neinteleasa, e posibil ca ai vrut sa spui altceva insa a iesit fix invers, altfel nu saream toti in sus.
Si nu o trimiti pe Xenu la teolog, come on!

 
At 9:31 PM, Anonymous Mi said...

lil-ique girl, ai promis ca nu mai comentezi aici, dar ceva imi spune ca urmaresti comentariile celorlalti. "ortodocsii autentici fac sex doar in scopul de a procrea", zici tu. eu cand fusei la biserica duminica(caci ma duc, inutil vei spune tu), preotul (despre care sper ca nu vei spune ca nu e un preot adevarat din moment ce nu-l cunosti)a zis ca oamenii buni nu fac sex, ei fac dragoste. te rog, insuseste-ti terminologia daca vrei sa fii in continuare buna. daca nu cumva, sub pretextul ca procrearea se lasa prea mult asteptata in cazul tau, dragostea s-a transformat in sex.

 
At 2:41 AM, Anonymous cyn zee said...

maimutzico, ai punctat-o foarte bine imi place cum privesti lucrurile.

cat despre toata aceasta dezbatere cu love vs. lust, eu am o teorie - cred ca mult oameni ajung in relatii sexuale nesatisfacatoare si sunt mai multumiti sa se prefaca ca asa macar sunt buni crestini asa ca nu trebuie sa faca nimic.

 
At 3:12 AM, Anonymous cyn zee said...

I also find it very fitting that I just started reading a book about female ejaculation...
will keep you posted :)

 
At 11:01 AM, Blogger runbaby said...

I want to go to there :))

 
At 2:18 PM, Blogger Indelible Bonobo said...

work on your kegels, baby-run :)

 
At 11:46 PM, Anonymous Gabriela Baluta said...

Buna seara,

As fi interesat de un link-exchange intre motruinfo.ro si blogul dvs. Daca sunteti interesat astept un email pe gabi@motruinfo.ro

Cu respect,
Gabriela Baluta

(Dupa vizualizare as avea rugamintea ca acest comentariu sa fie sters)
PS: Va rog includeti link-ul si titlul dorit pentru a va adauga.

 
At 12:44 AM, Blogger Hilda said...

Extraordinarele legi de pe Athos sunt discriminatorii.E un test curajos, ridicol si un experiment ciudat pe care si ortodocsii romani l-au preluat la Frasinei. Eu zic sa cucerim Virful Omu din Bucegi si sa-l transformam in Virful Lesbos. Sa nu mai calce picior de barbat.

 
At 10:50 AM, Blogger runbaby said...

usor frig pe Omu, dar nu-i rea ideea :)

 

Post a Comment

<< Home