omuleti

Thursday, August 05, 2010

domne...

am ajuns ieri pentru prima oara la cursurile de legislatie aferente scolii de soferi si experienta a fost, cum sa spun, pe cinste. ma rog, desi nu as folosi chiar termenul "cinste", pare usor deplasat in context. cursul in sine mi s-a parut ok: un profesor povestea diverse chestii cod rutier related, arata intrebari mai stranii din faimoasele chestionare grila, avea grija sa treaca si prin semne de circulatie, si prin mecanica, si prin reguli, si prin condus ecologic; in fine, isi facea bine treaba si mie mi-a fost de folos ce-am aflat acolo.

partea haioasa (desi nu mi-a venit cu adevarat sa rad) a constat in cunostintele cu specific cultural predate la curs. am aflat ieri, printre altele, cum fura mecanicii cand schimba uleiul, cum se strica rotile schimbate la vulcanizare din cauza sictirului cu care isi fac treaba angajatii si cum Madalina Manole nu trebuia sa se chinuie cu "furadolul ala sau ce a zis la teve ca era", ca putea foarte bine sa ia "antigel, care e otravitor, domne!".

asta cu "domne" a fost cireasa de pe tortul limbajului foarte interesant si variat al profesorului, care baleia cu gratie intre "domnne", "ba" si "dragi cursanti", de multe ori in aceeasi propozitie. era, de asemenea, un viguros suporter al lui "deci" si "acesta". iar bomboana din varful ciresii de pe tort a fost cand a reiesit ca eu nu mai stau in Romania si, din acel moment, orice referire la ceva nasol care se intampla cu service-ul, vulcanizarea, Madalina Manole si viata, in general, era livrata impartind clasa in dragii de cursanti si doamna din Germania.

ma mai duc si azi :).

Labels:

16 Comments:

At 2:08 PM, Blogger Cyn Zee said...

absolutely priceless! rad cu lacrimi. astept the sequel!

 
At 2:45 PM, Blogger Pinocchi0 said...

Cine e Furadolul? Sună ca Mangafaua.
*curios*

 
At 2:49 PM, Anonymous gigix said...

:)))) lovely "...si doamna din Germania":)

 
At 10:13 AM, Blogger Popa Prostu' said...

'doamna din Germania', mai vrem si continuarea ca m-am prapadit de ras :-)

 
At 6:04 PM, Blogger Indelible Bonobo said...

eu-mi pastrez cloak-ul la faze de-asta, dar e un progres daca "d din G" a inlocuit restul :)

si cum, e mai simplu sa-ti iei carnet in .ro decat in .de?

 
At 6:05 PM, Blogger runbaby said...

pfff, drept sa-ti spun incep sa am dubii...

 
At 10:34 AM, Anonymous Anonymous said...

probabil ca omu' a fost complexat de ,,doamna din germania". mi se pare mai degraba trist si deloc amuzant, minus partea cu limbajul pitoresc :-??

 
At 1:29 PM, Blogger runbaby said...

mda, m-ai ginit cum l-am strivit eu pe omul ala complexat si am mai povestit si pe blog, ca sa rada si alti prieteni burghezi si insensibili, eventual emigrati, impreuna cu mine...

chiar n-a fost genul ala de film, raluca. nu stiu de ce le vezi mereu asa...

 
At 2:16 PM, Blogger Indelible Bonobo said...

we insensitive clods! :)

 
At 9:59 AM, Anonymous Anonymous said...

pai asa le vad pentru ca noi intotdeauna in exact genul asta de film eram, asa ca acum cand vad ceva similar ma gandesc ca tot aia este. daca tu spui ca aici era altceva, te cred (dar tot trist mi se pare) :)

 
At 10:39 PM, Blogger Unknown said...

ei lasa ca unii se mai strivesc si singuri :)

baby, sper ca in "alti prieteni burghezi si insensibili, eventual emigrati" m-ai inclus si pe mine?!

 
At 3:24 AM, Blogger runbaby said...

baby, clar :)!

 
At 2:25 PM, Blogger Against said...

tocmai mi-am dat seama ca folosesc prea mult FB; cautam butonul de "like" la postul tau :)) Oricum doamna din Germania, felicitari ;)

 
At 2:36 PM, Blogger runbaby said...

merci, razvan :)!

 
At 1:19 AM, Anonymous Anonymous said...

Cum e viata acolo unde esti..?
Here I have no life,at all...
..I wish you all the best..

 
At 10:32 AM, Blogger runbaby said...

@anonymous

hm... tu cum ai raspunde la chestia asta unui anonim?

 

Post a Comment

<< Home