omuleti

Tuesday, February 01, 2011

old lady

3 Comments:

At 10:19 AM, Anonymous Anonymous said...

mi-e dor de tine, batranico cu pisica :D

 
At 1:38 PM, Anonymous carioca said...

poate va folosi vreodata celor din jurul tau: www.jobpilot.at este site-ul la care eu mi-am gasit job in Germania. in Romania inca fiind, am cautat pret de 2 ani si nu am gasit. apoi m-am mutat la prietenul meu, am facut un curs de germana la VHS aproape un an si in timpul asta am tot continuat sa caut. am gasit la site-ul de mai sus. exista si firme unde comunicarea se face predominant in limba engleza.
hei. suntem multi cei care ne-am luptat ani in sir cu morile de vant.
dorul e acelasi.
insa placerea de a trai prezentul e si mare mare. enjoy it. pana la os.

 
At 2:16 PM, Blogger runbaby said...

multumesc frumos pentru info si pentru corolar :).

 

Post a Comment

<< Home