omuleti

Tuesday, January 15, 2008

Ma bantuie

Imi vorbeste de toate tristetile inutile si lipsite de motiv in care baltesc de o vreme si de cenusiul cerului si de stoluri de ciori. De un peisaj dezolant si lipsit de orizont. De neputinta si de o varsta la care nu ti se mai iarta asta. Imi pun serios problema daca mai sunt indreptatita sa am depresii, fiindca am citit ca in societatile anglo-saxone, precum in dreptul omonim, o singura greseala te urmareste toata viata. Aici la cate om avea dreptul? Too damn stretched!

4 Comments:

At 1:28 PM, Blogger Mikidos said...

o mica depresie, o data pe an cred ca poti sa ai. apoi faci asa: deschizi geamul, e soare desi e frig. si vezi pe strada oameni. te gandesti la tine pe bicicleta, la un om frumos de care iti place, la un copil caruia ii curegeau mucisorii in carucior timp in care muma-sa statea la taclale cu alta tzoapa..apoi te gandesti ca tie nu iti lipseste nimic pe pamantul asta pentru ca TU TRAIESTI. altii nu mai sunt si au pierdut asa de multe chestii pe care tu inca poti sa le faci. fruntea sus femeie!o viata minunata te asteapta. ce varsta? ce depresie? azi a fost soare in Bucuresti! vine primavara! pup, cu drag.

 
At 8:50 PM, Blogger cristi said...

din pacate... nu vine primavara, ci viscolul, se pare... dar, hai sa zambim! am avut, azi, un film retro, am ars-o cu evazati verzi, hanorac a la 70's (tot verde, evident :D) m-am simtit supernice...
let's smile once more, peeps ;) :)

 
At 8:56 PM, Blogger runbaby said...

evazati verzi? that's worth at least one (more) smile. nu admit niciun viscol, salivez pe langa bicicleta de deja prea mult timp...

 
At 1:35 AM, Blogger Unknown said...

pe mine ma 'bantuie' de cand am vazut season finale 'six feet under'. 'colour the small one' este un album prea bun si prea depresiv in acelasi timp...
ah, si iti recomand 'some people have real problems', daca nu l-ai ascultat deja... what can i say, i just love sia...

 

Post a Comment

<< Home