omuleti

Thursday, January 17, 2008

Ha!

Ma duc ieri la facultate sa dau examen si, cum ma taram pe coridoare, imi iese in fata o juna draguta de maxim 20 de ani, care imi arunca o privire usor nesigura, usor tematoare (fata dupa care stii imediat ca cineva te ia drept profesor), trage aer in piept si imi zice:

"Buna ziua"

Tresar nervos, caci in capul meu eram imbracata hip (mai putin hainoiul gros de iarna, dar, ce sa fac, mi-e frig) si aveam o fata neteda si juvenila care nu putea sa produca genul asta de confuzii. Zic totusi sa-i acord respectivei o sansa sa vada in ce eroare se scalda, asa ca replic cu cea mai pitigaiata (aka tinereasca) voce la purtator:

"Cred ca ma confunzi" si asezonez super-replica cu un zambet ca-ntre fete, ma-ntelegi.

Si juna glasuieste de indata "Ma scuzati", dupa care o tuleste sprintar (da, stiu ca imit stilul lui Wodehouse, but that's beside the point right now).

Inima mea a fost ranita si am meditat aprins la concepte filosofice precum lifting and such pret de 5 minute. Mi-am amintit ca acum vreo doua luni, o tipa de la master m-a intrebat, dupa ce a aflat ca am fost colega de facultate cu Turcescu (el era cu un mai mare ca mine), daca e cazul sa-mi spuna dumneavoastra :).

So I decided to take action. Azi m-am holbat bine in oglinda si am smuls singurul fir de par alb pe care il aveam in cap. Die mother fucker, die!

Si da, realizez ca am scris cu nerv acum o vreme ca nu ma respecta femeia de serviciu si nu-mi vorbeste cu dumneavoastra. Inconsecvente senile :)...

12 Comments:

At 1:39 PM, Blogger Croaziera Jurnalul National said...

ha!
asta vara, prin iunie, toata lumea ma lua cu dvs, plus ca tot prin vremea aia mi-am dat seama ca mi-au iesit vreo doua duzini (nu, nu i-am numarat!) de peri albi pe la tample. nu ma deranja.
in iulie m-am tuns scurt si m-am incaltat cu niste tenesi (tenisi? canisi?) si totul a revenit la normal. ba chiar un sofer m-a intrebat intr-o zi, de la volanul unei masini cu nr de sibiu: "pustiulica, cum ajung la piata victoriei?"

 
At 1:51 PM, Blogger Andrada said...

La mine problema e ca nu ma ia lumea in serios :))

Gen - ma duc anu' trecut sa ma tund. Aveam o geanta de voiaj cu mine, plecam la Brasov "in interes de serviciu". Aia - coafeza - zice "ai terminat sesiunea? Te duci acasa?".

Hmh.

Am multe d-astea...

 
At 8:40 AM, Blogger simonacratel said...

hai mai, ce n-as da si eu pt. un pic de respect! chiar daca mi se vorbeste cu dvs., ca este obligatoriu si daca as fi fost in liceu, tot lumea crede ca sunt sora lui fi-miu! sau bona

cind imi zice fi-miu "mama", ii vad ca se uita criic la mine, pustoaicele astea care trag plozi prea tinere in loc sa-si vada de scoala. sau s euita la barbata-miu si la mine, iar el saracu e mai mic cu un an, si vad in privirea lor ce gindesc, ca si-a tras prospatura, ca probabil sint o fata saraca pe care-a cumparat-o in tirg. Si cum asta-i imaginea despre romania... lol

 
At 12:10 PM, Blogger Mikidos said...

Pe mine m-a omorat un pici in fatza blocului, intr-o dimineata..Mi-a zis Saru-mana! Un pici pe care il stiu de cand s-a nascut si intre timp a facut 10 ani. Eu i-am zis asa: cum saru-mana ma?!Ce is eu, o baba? Saru-mana sa ii zici lui maica-mea, cu mine te jucai cand erai mic! Saracul copil, ce-o fi zis: uite-o si pe nebuna asta! Dar de atunci ma striga pe nume. Si el si toata picimea! Ca sa fie clar, eu nu sunt "saru-mana", eu sunt inca Miki!

 
At 1:10 PM, Blogger zuzeta said...

cand mergeam pe strada visand aiurea, am dat peste o femeie, de varsta apropiata mie, am zis eu. pana sa apuc sa ma scuz, a strigat la mine..."fetito, nu te uiti pe unde mergi?"
m-am enervat.
mai deunazi, un adolescent m-a agatat intr-o cafenea.
asta mi-a placut!
colegii fetei mele imi spun pe nume.

dar in autobuz o fata s-a ridicat si mi-a zis "luati loc", femeia de serviciu m-a anuntat "v-am spalat cana, sa stiti", iar sotia unui coleg mi s-a adresat politicoasa..."dumneavoasta in ce zona locuiti?"
concluzia? in unele zile sunt tanara, in altele nu. pana la urma nu stiu daca asta depinde de mine sau de ceilalti!

 
At 2:14 PM, Blogger runbaby said...

very nice and very true :). bineinteles ca ieri dupa ce am publicat postul, am coborat la magazin si am replicat catre vanzatoarea care m-a intrebat: "bani mai marunti n-ai?" cu "cred ca aveti era cuvantul potrivit"... depinde de om, de context, de dispozitie si de mutra (si-a mea, si-a interlocutorului) :). da' firul cela pacatos tot ma bucur ca l-am smuls!

 
At 1:28 AM, Blogger ChriSmilla said...

ohhh, io am par alb intr-o veselie si-n autobuz inca mai aud: "cobori la prima, baietel?" =))

iar intr-o zi la mall un nene mi-a cerut buletinul ca sa-mi vanda tigari :))

dar deunazi m-am gandit sa mai fac o facultate, apoi mi-am amintit cat de IMENS DE BATRANA ni se parea cand eram in anul 1 colega noastra de an care avea 26 de ani...

e aiurea cu varstele, it's in the eyes of the beholder, cred

da' oricum, un singur fir de par alb, auzi la ea... :>

 
At 2:48 PM, Blogger Unknown said...

cate comentarii atrage un post despre varsta, implicatiile ei si capriciile noastre... cand eram pustan ma gandeam sa pun 1-2 ani in plus cand sunt intrebat ce varsta am. acum parca as scadea tot atatia... matematica: de la ce varsta incepi sa iti doresti sa fii fost mai tanar? :)

 
At 12:09 PM, Blogger runbaby said...

I can't help but wonder :)...

 
At 4:13 PM, Blogger ChriSmilla said...

eu am urat cu pasiune varsta de 25 de ani :))) mi s-a parut culmea batranetii; nu voiam sa spun cati ani am, pur si simplu.

iar preferata mea [dupa 25] a fost 27, cu care m-am simtit nemaipomenit de bine si am perceput-o mai tanara si mai grozava decat odiosul 25 :))

 
At 2:37 AM, Blogger Sahara Penguin said...

Peste mine vine in curand 27. Sper ca ai avut dreptate... :))

 
At 3:07 AM, Blogger sandra said...

off, cum sa ti se intample asa ceva?
sa stii ca si eu am avut o reactie cand am auzit ca scrii despre iubire in vremea revolutiei...am cascat bine ochii (ca urechile erau deja date la maxim) si am facut repede un calcul in minte. m-am zmucit un pic cand mi-a dat un rezultat. pentru ca nu-mi venea sa cred. eu nu as fi trecut in veci peste 25 in cazul tau. si asa e mult...si nu e compliment. it's a fact :)

 

Post a Comment

<< Home