omuleti

Thursday, January 10, 2008

ce n'est pas ma faute

mais celle du publique qui n'a rien compris.

ma enervez.

bicicleta e beyond out of the question. blonde skinny bitches trying to play cool. cine dracu' m-a pus sa ma duc la master? everything is just crappy. gustul de la guma nu dureaza mai mult. nu sunt suficiente seturi care sa merite o pastila buna si nici suficiente pastile.


I feel prettier than I really am.

Joc scrabble mai bine decat ei, dar am ghinion la litere. nu mai stiu franceza deloc. il faut savoir! encore sourire.

cred ca mi s-a urat cu binele, dar nu stiu ce culoare de oja sa-mi aleg si asta chiar este o problema! don't interrupt me, honey.

however is probably the best beer in the world et le jour tombe si nici macar incoerenta nu mai stiu sa fiu intr-un mod elegant.

s-o ardem emo gen.

7 Comments:

At 11:20 PM, Blogger lunachick said...

ohhh,you're absolutely miles away from being a...hmmm...fat bitch...no matter "how" adorable the picture might put it...:P Cheer up!

 
At 12:34 AM, Blogger ionuţ said...

aplauze! din cele furtunoase:)

 
At 9:53 AM, Blogger simonacratel said...

unde esti draga? in franta? sa inteleg ca ai un mic soc cultural? de ce nu m-ai intrebat pe mine ca sa-ti explic cum sunt femeile in germania? fetite superficiale si rasfatate cu care nu ai ce discuta dincolo de o discutie superfifriala si ridicola care ajunge sa te irite pina la impolitete.

oh, oh, oh

 
At 1:46 PM, Blogger runbaby said...

thanks guys, you're too kind. sunt in romania si cred ca socul cultural este legat de faptul ca s-a terminat vacanta :)). ne calmam, asa, incet, incet...

 
At 4:45 PM, Blogger simonacratel said...

lol

pai acolo faci masterul?!

de ce nu-l faci prin alte tari?

 
At 4:50 PM, Blogger runbaby said...

buna intrebare. cred ca nu-s in stare, de fapt, dincolo de toata vorbaraia...

 
At 4:47 AM, Blogger ib said...

Dac-ai avea dental amalgams, you'd get high on mercury cu ciunga si-atunci bicicleta ar fi a-ok. Concluzie: pune-ti amalgams.

 

Post a Comment

<< Home