omuleti

Monday, January 21, 2008

Pane Rumburak, nu pagadi!

Ieri am fost la film. Premize? Excelente! Film european, cehesc mai precis, propunerea Cehiei la Oscaruri, premiul Firipesci pentru regie, nominalizat la Ursul de Aur de la Berlin, 7,6 rating pe IMDB, Obsluhoval jsem anglického krále (I served the king of England), promitea sa fie tot ce n-a fost.

Productia este mediocra cu indulgenta, povestea e incoerenta, jocul actorilor mi s-a parut destul de slab si abundenta de fete tinere si dezbracate pe centimetrul patrat de pelicula mi-a creat impresia unui regizor care s-a apucat de filme ca sa aiba ocazia sa filmeze cute naked chicks for free. In ciuda celor cateva poante simpatice, filmul mi s-a parut dureros de neconvingator, genul pe care il vede un american si zice "M-am plictisit si n-am inteles nimic, cred ca e un film european bun". Unicul regret pe care il am este doua: banii platiti pe bilet si faptul ca, desi am plecat inainte de final, tot am stat prea mult.

On top of it all, toata aceasta daravera s-a consumat in mirificul mall de la Vitan, o menajerie semi-interlopa populata cu specimene relevante si copiii lor high on sugar, supra-incalzita si in care o sticla de apa costa mai mult decat in Kristal (si daca nici acolo nu e cerere, respectiv putere de cumparare...). Ma rog, oricum e o referinta vulgara, I admit :).

To resume, don't serve the king of England, serve yourself and stay away of it!

6 Comments:

At 9:20 PM, Blogger Simbad said...

This comment has been removed by the author.

 
At 9:21 PM, Blogger Simbad said...

mie filmu mi-a placut. dar asta e defectul meu: imi plac filmele istorice gen istoria secolului XX in povestea unui singur om. altfel si mie mi s-a parut cam lung si ca atare tras de par. poate a contat si faptul ca fusese moca?

 
At 1:19 PM, Blogger ChriSmilla said...

eu n-am vazut filmul, da' mi-am amintit de singurul film de la care am plecat la jumate pentru ca nu-l mai suportam: un film italian care s-a chemat "Camera fiului". Super boring.

Si-as mai fi plecat de la "Libertinul", da' eram cu o gasca mare si toti faceau shh, shh, taci ca e misto, grrrrr!

 
At 1:34 PM, Blogger runbaby said...

@sim

si mie imi plac filmele care prezinta istoria prin perspectiva vietii cuiva, da' asta n-a reusit sa ma prinda. si daca la tine a contat pozitiv faptul ca a fost moca, la mine cred ca l-a tras in jos si faptul ca-l vedeam la mall :)

@chrismilla

cand eram eu tanara si (mai) snoaba, si eu stateam la filme "artistice" sa nu creada lumea ca-s toanta sau lipsita de gust :). acum, poate sa fie capodopera capodoperelor in opinia oricui altcuiva, ma ridic si plec asumandu-mi cu seninatate potentiala dezaprobare. quite liberating, I tell you ;)

 
At 9:13 AM, Blogger Unknown said...

facem ce facem si tot pe americani ii admonestam :) bai frate, dar parca merita, huh? ah, cati euroi e o apa in kristal ca m-ai facut curios :)

 
At 3:41 PM, Blogger runbaby said...

pff, era 5 lei last time I checked si astia la mall o vand cu 6. americanii-s de vina :))...

 

Post a Comment

<< Home