omuleti

Monday, August 24, 2009

in brief

De la Maastricht la Luxemburg am executat asa:

1. Scapat cutie de bomboane de ciocolata pe jos in timp ce incercam sa ma uit pe capac sa vad care cu ce e. Strans bomboane de la picioare, executat un lego complicat (fiecare are alta forma si nu intra decat la locul ei) si doar partial reusit pentru a le pune la loc.

2. Varsat lapte in chestia aia unde iti pui picioarele sub torpedou (aveam o sticla luata de la benzinarie si traiam cu impresia ca am insurubat bine capacul). Am sters cand am ajuns acasa, am strans diversele ambalaje stranse pe drum, m-am dat jos din masina si

3. Am ridicat capacul pubelei si am aruncat susnumitele ambalaje + cheile de la casa inauntru. Pubela era, din fericire, goala, dar, din nefericire, adanca. Dupa ce am incercat fara succes sa ma arunc cu capul inainte, am pravalit-o pasional la pamant si m-am varat pe coate inauntru, unde am dibuit, in capatul ce mai indepartat, cheia.

Am spalat cheia cu sapun.

L.E. Cica chestia aia de sub torpedou NU E FACUTA ca sa-ti pui in ea picioarele.

11 Comments:

At 10:39 AM, Anonymous Anonymous said...

Nici bordul nu e proiectat sa mergi cu picioarele pe el. In caz de accident, chiar si usor, airbag-ul iti va insuruba picioarele dupa urechi. Si doare fenomenal...

 
At 11:28 AM, Blogger runbaby said...

poate totusi nu mi-e asa dor de romania...

 
At 12:04 PM, Anonymous Andrada said...

Treaba cu pubela mi-a creat o imagine foarte amuzanta in cap, desi probabil ca situatia in sine a fost departe de a fi amuzanta :P. Hhahahahaaha :D

 
At 12:19 PM, Blogger runbaby said...

bai, truth is ca ma zguduiam de ras si ma gandeam: Doamne, daca se uita vreun nordic pe geam si vede romanca varata in pubela...

 
At 8:42 PM, Blogger adevaratul said...

:)) am ras cu lacrimi

 
At 2:40 PM, Anonymous Anonymous said...

hahaaa, ce m-ar fi distrat sa te vad scaldandu-te-n pubela! :D si radu n-a facut si el o poza? ufff

sper ca laptele nu a ajuns si pe jos; odata imbibat in mocheta te capatuiesti cu un miros de cadavru in putrefactie de care scapi f greu, am incercat-o sau ma rog, patit-o :)

 
At 5:46 PM, Blogger Tea said...

eu am murit de ras la commentul de mai sus :))

 
At 8:17 PM, Blogger cristi said...

=)) frateeeee =)) (snoozie cam ce-a zis?)

 
At 6:02 PM, Blogger Pistache said...

Cred ca a fost incantat :P

 
At 2:53 PM, Blogger Unknown said...

bine ca ai nimerit o pubela usor rasturnabila

 
At 5:01 PM, Blogger Mikidos said...

frate..chestia aia e fix pentru picioare, mai ales cand ai sosete colorate si lasi cismele jos, pe covoras si el conduce, si in masina e cald si bine si afara e frig si ..totul e minunat..
si cu pubela, bine ca nu era plina!hihihi

 

Post a Comment

<< Home