omuleti

Thursday, May 05, 2011

Nu planta aiurea

5 Comments:

At 1:50 PM, Anonymous carioca said...

si eu tot cu schimb de link-uri :) te-am zarit (abia) azi in conexiunile mele in LinkedIn. si m-am bucurat.

 
At 1:53 PM, Blogger runbaby said...

da :)? deci te am si eu, sa inteleg. pai ma bucur si incerc sa ma prind cine esti :)

 
At 12:33 PM, Blogger Bobby said...

This comment has been removed by the author.

 
At 12:34 PM, Blogger Bobby said...

Buna ziua,

Numele meu este Bogdan si iti scriu la cateva ore dupa ce am citit articolul din DOR #4. Fara motiv. Am citit articolul la 6am si pana acum m-am tot gandit daca e ok, daca e "normal" sa iti scriu. Sincer vorbind, pare usor ciudat, dar asta a fost primul la care m-am gandit dupa ce l-am citit; ca trebuie sa raspund. Articolul pe care l-ai scris vorbeste (si) despre mine, despre ce am simtit si ce simt in tot ceea ce are legatura cu Romania, vazuta de "afara". Citind am trecut rapid de la o stare la alta si chiar daca e usor jenant, parca aveam lacrimi in ochi. Rar, cand vorbesc cu unul dintre putinii prieteni ramasi din liceu, aud "credeam ca doar eu gandesc asa si asta ma speria". Cred ca nu multe persoane zic exact ce gandesc, ci mai degraba, gandesc ce sa zica.
In fine, ma opresc aici :-) presupun ca o sa vezi prima comment ul si ca nu va fi publicat. Sper sa nu-ti para ciudat, vroiam doar sa zic ca mi-a placut super mult articolul din DOR.

O zi buna,
Bogdan

 
At 1:47 PM, Blogger runbaby said...

Iti multumesc ca ai simtit impulsul sa raspunzi si ca l-ai urmat, Bogdan :). Traim cu adevarurile astea dureroase, greu de digerat pentru cei de acasa si cred ca, la o adica, si pentru noi, the least we can do is share, I guess. Si sper ca esti bine si ti-ai gasit locul. Ma bucur ca mi-ai scris :).

 

Post a Comment

<< Home