omuleti

Friday, July 15, 2011

draga mea

ma uit la rau si fumez. e seara tacuta si racoroasa si simt intr-o memorie afectiva arsita care inmoaie asfaltul in Bucuresti la 37 de grade. once again, I am on the freaking lucky side of the wall, am I not? ma uit la rau printre ramurile tufei de trandafiri din gradina. lebada de vizavi are trei pui pe care ii plimba cu mandrie. cand ies pe mal, daca te apropii, vezi ca doi dintre pui sunt gri si aproape golasi. lebada sasaie si isi agita aripile. scrumez.

pisica bebe calca prudent peste ciresele uscate din gradina. anul asta n-am cules ciresul. anul asta n-am vazut licurici. anul asta n-am prea stat pe afara. anul asta o sa plec de aici. de la nusbrot, moselle, barje, strazi impecabile si oameni blanzi. din casa mea de turta dulce si lumanari si foc in soba. nu ma intorc in Romania. doar plec de aici. mi-e greu sa ma gandesc la asta.




o sa-mi lipsesti.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home