omuleti

Monday, July 18, 2011

mi-am facut to do list

asta-i o chestie pe care am evitat-o vartos intreaga mea existenta, in ciuda eficientei demonstrate (sau poate de-aia?), pentru ca mi se parea ca ma obliga sa ma organizez. la fel cum n-am vrut niciodata ceas (si nici n-am purtat, cu exceptia unui ghiul cu display electronic cumparat din targul de sarbi de la Oravita in 1988 si plimbat cu mandrie pe sub nasul tuturor colegilor de la scoala; dar pe ala l-am luat din hipstereala prematura, da, stiu, aia era cool atunci, anyway, revenind, n-am vrut niciodata ceas pentru ca atunci as fi fost obligata sa stiu cat e ora, ceea ce, din nou, avea dezavantajul unei forme aparente de organizare a timpului).

ma gandesc ca, daca imi pun mintea, am sanse la un loc in Guinness Book pentru cea mai lunga si intortocheata paranteza.

anyway, mi-am facut to do list (Dragos, te pup!) cu chestii complexe gen sa dau preaviz la banca, electricitate si net ca ma car din Germania de la 1 septembrie, sa repar masina si sa pun nspe masini de spalat fara sa (mai) distrug nicio haina (asta, ultima, nu e pe lista, dar ma gandesc ca ar fi bine sa o adaug).

si acum astept sa se rezolve cumva toate, ca doar eu le-am pus pe lista, bine?

later edit: targ de sarbi va sa spuna ca era un targ la Oravita unde majoritatea vanzatorilor (si nu a exponatelor, cum se poate gresit deduce din exprimarea mea) erau sarbi de peste granita. hai c-am mai bifat o paranteza!

10 Comments:

At 1:14 AM, Anonymous Micri said...

Boala grea asta sa nu vrei sa faci to do list. Si eu am suferit, vroiam sa tin totul minte, si sa fac numai liste mentale. Dar s-a gasit leac si pentru asta:

http://stage.knockknock.biz/media/products/2009/06/23/12216_MentalNote_1.jpg

Si ceasul ala ghiul avea si 7 melodii? Si ai luat si la toti colegii? Sau ai luat macar blugi pentru toata lumea? Eu asa faceam in fiecare vara cand ma duceam la Oravita: un geamantan era plin numai de blugi si ceasuri cu 7 melodii pentru toti amicii.

 
At 12:35 PM, Blogger runbaby said...

aseara m-a intrebat un prieten care citise postul ce aplicatie am folosit pentru to do list si mi-a zis ca sunt retrograda cand am marturisit timid ca era pe hartie :)).

ceasul n-avea melodii, era doar un ghiul enorm care imi cadea de pe deget si pe care l-am purtat atarnat de o sfara la gat timp de vreo luna, dupa care un coleg, presupun, milostiv a hotarat sa ma salveze de penibil si mi l-a furat :).

auzi, dar ciocolata de-aia cu lapte la mijloc luai de la oravita?

 
At 3:08 PM, Anonymous Bucurenci.ro said...

:) te pup

 
At 2:18 AM, Anonymous Micri said...

Haha, nu imi mai aduc aminte de ciocolata cu lapte la mijloc, dar ii aduc aminte de eurocrem, care era un fel de nutella in doua culori, si mi se parea cel mai grozav lucru care exista pe lume, si mai era o ciocolata cu orez expandat, cu ambalaj rosu si cu niste vietnamezi stilizati (de, pentru ca era cu orez :)) si parca ii zicea YoYo :))) Din astea nu aduceam cu mine la Bucuresti ca le mancam pana sa ajung inapoi :)

A, stai, aia cu lapte la mijloc nu era tot un fel de eurocrem, dar mai solida. Parca incep sa imi aduc aminte :)

 
At 11:38 AM, Blogger runbaby said...

asa vezi! ce dragut, imi plac madlenele astea :)

 
At 5:08 PM, Blogger radiowhisper.com said...

prite3D modifică elementele HTML pentru a avea un anumit comportament ce să permite controlarea mult mai uşoară a poziţiilor 3D folosind sintaxa Javascript. Pentru a crea un obiect Sprite, poţi pune la dispoziţie un obiect DOM existent sau poţi lăsa biblioteca să construiască unul gol asupra căruia se pot aduce modificări.
Pentru că librăria manipulează elemente HTML “reale”, nu avem nevoie de un obiect canvas sau un browser cu WebGL activat. Cum transformările 3D sunt accelerate de hardware, aplicaţiile construite cu Sprite3D pot atinge o rată de frame-uri decentă chiar şi pe device-urile Apple.
În acest moment, poziţionarea 3D este realizată prin transformările 3D din CSS WebKit, restricţionând librăria la utilizarea ei doar pe Chrome şi Safari. Sprite3D.js nu are dependenţe astfel că poate fi integrată foarte uşor cu alte librării Javascript.

 
At 11:28 AM, Blogger Madeinbukarest said...

:) Bai, priceless!!

Mi-am deschis si eu blogul dupa 2 ani si am dat peste un ultim comment de la tine :). Asa ca am revenit si la lecturile preferate de atunci :). Si care fu prima chestie peste care dau? Ca te apucasi si tu de to do list-uri. Desigur, in timpul lecturii, liste peste liste se tes necontenit si imi impanzesc creierul. Ca doar de-aia o ard pe bloguri. Ca sa las procesorul sa rasufle o mega-lista :).

Hai te-am pupat! Nu-ti ascund, eu de 2 luni mi-am luat si ceas. Deh, batranetile...

 
At 11:33 AM, Blogger runbaby said...

bai, da, it kinda took care of itself, pentru ca eu am ars-o foarte slow pe partea de rezolvare :D...go figure...

ma bucur ca reincepi sa scrii :)

 
At 11:41 AM, Blogger Madeinbukarest said...

Stai sa vedem cat ma tine... Si daca ma tine sa ma si apuc... Dar pe lista, este :D

 
At 1:05 AM, Anonymous Roxandrei said...

Care crezi ca ar fi cel mai dificil obiectiv pe care ti-l doresti sa il realizezi?

 

Post a Comment

<< Home