omuleti

Wednesday, September 07, 2011

moving out is the 2nd most stressing thing in one's life

chestia asta mi-a zis-o sotul lituaniencei care s-a mutat in casa mea in germania, in timp ce eu imi strangeam diverse chestii uitate/imprastiate si el o ardea empatic. aparent primul cel mai stresant sau cum se zice corect in romana e sa-ti pierzi partenerul. go figure :)...

am organizat mutarea (daca organizat e verbul pe care il caut aici) in cea mai haotica maniera cu putinta, azvarlind totul la nimereala in saci, plecand mai devreme decat planificasem si izbucnind in plans o data la 10 minute. bonduiesc greu cu apartamentul din luxemburg si, supreme bad fengshui, as I was told, inca mai am saci nedespachetati in casa.

m-am dus ieri la primarie sa ma inregistrez si am taiat-o in 2 minute afara cand am vazut sala de asteptare plina. nu era aer si toti oamenii se uitau in pamant. parca ceva de dincolo de mine refuza apartenenta la locul asta. cel mai bun lucru care s-a intamplat a fost ca pisica bebe are o scara in jurul copacului din fata balconului si ca deja o foloseste happily to go outside (Dani, I owe you a million of ones :).

imi place ca in poza asta par sa locuiesc deasupra unui copac din avatar.

9 Comments:

At 4:06 PM, Blogger Andreea Demirgian said...

Zici ca e bad fengshui? Eu mai am patru cutii in hol. Nici nu stiu ce e in ele, nici nu vreau sa aflu. Eu tin cu tine. O sa treaca.

 
At 4:12 PM, Blogger runbaby said...

habar n-am, asa mi-a zis si mie o prietena, probabil ca sa ma impulsioneze sa despachetez. imi place cum gandesti :). and thanks :).

 
At 11:25 PM, Anonymous Adevaratul said...

da' chiar fata, unde locuiau aia din avatar?

 
At 11:17 AM, Blogger runbaby said...

frate, in copacii aia in care bagai coada si te conectai la facebook, n-ai vazut filmu'?

 
At 1:28 PM, Anonymous miruna said...

ce tare e asta cu scara pentru matza... la ce etaj stai? am si eu conditii asemanatoare pt o astfel de instalatie, dar mi-e frica sa nu pierd pisica cu totul daca ii deschid cale spre lume...

 
At 1:37 PM, Blogger runbaby said...

@miruna
etajul 1, la 2 metri si ceva distanta de sol. poza asta are un unghi artistic care nu reflecta foarte fidel realitatea :). ideea e ca strada e putin circulata si e mult spatiu verde in jur, altfel nici eu n-as avea curaj sa o las.

 
At 3:56 PM, Anonymous Ella said...

Dacă e verde, e bine. Eu una nu mă simt bine până nu sunt toate la locul lor. Ce să fac, cred că sufăr un pic de obsessive-cumpulsive disorder. :D

 
At 12:02 PM, Blogger runbaby said...

da, deja a inceput sa imi placa, as I slowly unpacked si mi-am imprastiat lumanarile, esarfele si nag champa-ul peste tot :). poate saptamana asta ma si inregistrez la primarie, sa nu zic vorba mare :D

 
At 12:49 PM, Blogger OnionSoup said...

Lasa, dragam ca pe scara aia iti vor cobori si amantii in miez de noapte :)

 

Post a Comment

<< Home