omuleti

Monday, September 19, 2011

micile mari enervari

lista asta sigur o sa ramana deschisa :). ma enerveaza cumplit meschinaria. aia de isi scot de sub unghii daca se poate, care nu dau niciodata de pomana, care se apleaca sa ia de pe jos cea mai mica moneda care le cade din portofel. ma enerveaza obtuzitatea. cand oamenii nu vad si nu vibreaza si nu inteleg. cand nu cauta si nici nu ii intereseaza nuantele, detaliile, particularul.

ma enerveaza oamenii care se iau in serios. prea in serios. aia de se contempla in jdemii de poze (evident prelucrate inainte de postarea publica), care povestesc cu morga ce mananca, cum li s-a parut nu stiu ce B movie si unde au cumparat bilete pentru revelion in aprilie. da, stiu ca e o afirmatie foarte generala asta de dinainte. si asta ma enerveaza :).

ma enerveaza oamenii moi. a nu se confunda cu linistiti, nicio legatura. oamenii fara pareri, oamenii carora le e frica sa isi spuna parerile.

ma enerveaza plasticul, griul, core hours si mosul cu privire fixa care umbla in jurul casei mele la diverse ore stranii, parand sa inspecteze tot ce se intampla in jur. ma enerveaza lunea de n-am aer, precum si tipii care mi-au reparat bicicleta si mi-au dat-o inapoi cu cauciucul spart.

ma enerveaza ca azi e soare si ca ieri, cand era de mers cu bicicleta prin oras, ploua torential. ma enerveaza o gramada de chestii si iubesc piesa asta.

1 Comments:

At 3:12 PM, Blogger Primul bulion said...

Sa te sun sa iti zic eu ce am patit si ce ma enerveaza... are a face cu core hours :))

 

Post a Comment

<< Home